To Read #11 Bøgerne i December.

I de her indlæg vil jeg vise jer, nogle af de bøger, som jeg har planer om at læse i løbet af måneden. Dog kan det godt ende med at det bliver nogle helt andre bøger, end dem jeg viser frem. Men salgs sker jo 🙂

Fotor1201132720

  1. Dig og mig ved daggry af Glenn Ringtved og Sanne Munk Jensen
  2. Syv års længsel af Sylvia Day
  3. I månens skær af Jon Brændsgaard Toft
  4. Blandet slik af Cecilie Sund Kristensen
  5. Månens børn af Christina Bonde
  6. Jeg dør kun én gang af Dennis Knudsen
  7. Khepris tre trin af Lise Bidstrup
  8. Sort blod af Nicole Boyle Rødtnes og Bodil Bang Heinemeier

Det er lidt de her bøger, som jeg har planer om at jeg vil læse i December. Der er ikke så meget julet over dem, men jeg kommer til at kunne mærke julen på andre måder. Så det gør ikke så meget.

8 bøger er mange for mig. Specielt når jeg har så mange andre aftaler i min hverdag. men mange af de her bøger er bøger, der har omkring 100-200 sider. Eller masser af billeder i. Så jeg tror godt at jeg kan nå det. 

Hvad skal i læse af spændende bøger?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “To Read #11 Bøgerne i December.

  1. Hej Marie
    Jeg er i fuld gang med den 3.bog i en serie på 3 af en svensk forfatter der hedder Åsa Larson. Bogen hedder: Sort Sti og det er en rigtig god krimi. Bagefter skal jeg igang med den sidste bog af forfatteren Karin Slaughter : I skjul – en vaskeægte krimi. Har lige fået en mail fra biblioteket at den er klar til afhentning, så der er heller ikke meget jul at hente i de 2 bøger. Så er det godt at mormor og jeg juler lidt i stuen o.s.v.
    Flot side du har Marie. Stor ros fra morfar!!

Skriv et svar

