Inspirations billeder #32: Jul #1

Jeg bruger mere og mere Pinterest, og hver dag finder jeg det ene billede efter det andet. Det gør det så heller ikke nemmere at man både kan få den som en app. Nogle af de billeder som jeg finder, vil jeg vise jer med en lille tekst og et tema. Hvis i selv er bruger på siden kan i finde mig ved at søge Mabrsa.

Eller det er Det sørme det sandt december. Kunne jeg også havde kaldt indlægget. Men nu er det nu det et “Inspirations billeder”  indlæg. Og jeg vil enlig gemme min snak om jule ting, til et andet indlæg. For det jeg enlig jer er, hvad i kan forvente jer at se af inspirations billeder i løbet af December.

Fotor1201142218

Sig endelig til, hvis der er noget i gerne vil se. Jeg er åben for idéer, så kom med dem 😉

Mangler du ønsker eller gaver. Så find dem her via Årets Julegave 2013 på Coolstuff.dk.
Jeg har selv fundet min perfekte gave, som i kan læse om her

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

