Lidt julehygge på bloggen.

Jeg elsker julen! Det er min klart min ynglings tid hele på året. Jeg er ikke en der stresser, men hygger med med at finde gaver til de der skal have gaver. Og glæden er næsten støre ved at give end at få. Nu hvor jeg elsker julen så højt, kommer der også til at være noget på bloggen. Både via designet og indlæg om med de ting jeg deltager i.

Fotor1130131758

Her er de 3 ting, som jeg deltager i. Som er via Julies blog Jeanettes blog og Christinas blog. Jeg glæder mig ret meget til dem alle 3, som begynder i morgen. Tænk at det allerede er i morgen. Jeg synes at tiden er fløjet afsted! Men jeg glæder mig, og jeg håber at i vil følge med på bloggen. 

Fotor1130133551

I går fik jeg sent mine 4 pakker af sted til ChristinaJuliePiaJule. Som jeg skulle bytte med via Julies pakkeleg. Jeg håber at de bliver glade for den, da jeg faktisk har brugt en del tid på at tænke over, hvad de skulle have. Da jeg kom hjem fra byen, Lå Christinas pakke der, så i går fik jeg alle mine gaver.

For nogle dage siden fik jeg mine 4 gaver fra Jeanette, som er så heldig at få fra, via hendes leg. Jeg skulle selv sende til Randi, der allerede har fået mine 4 pakker. Jeg glæder mig til at, se hvad der er i mine, og behøver jeg at sige at, jeg har svært ved at vente til advents dagen? 😛 

udover  indlæg med Christinas December leg, og frem visning af advents pakkerne. Kommer der og en masse Inspirations billeder fra Pinterest, lidt ala det som jeg lavet med Halloween. Som vil komme løbene i næste måned. Så i kan godt høre at der kommer til at ske en del! 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Lidt julehygge på bloggen.

  1. Det er hyggeligt med lidt jul på bloggen.. Jeg er kun med i min advents-kalender og så har jeg skrevet et enkelt indlæg til Gizmo’s julekalender, men ellers bliver det nok mere spontant hos mig… 😀 Synes det er fedt at du at hoppe med på så mange lege.. glæder mig til at se hvad du synes om de pakker jeg har sendt dig.. 😀

Skriv et svar

