Nyt til hylden #10

I de her indlæg vil jeg vise jer de bøger, som jeg har fåret ind af døren.  Det er både bøger som, jeg har fået, bøger som jeg selv har købt, og dem som jeg har vundet . De her indlæg kommer ikke på noget bestemt tidspunkt. Men løbende alt efter, hvornår jeg modtager nogle bøger.

Fotor1129152214 Fotor1129154329

  1. Elverskud – Skæbnedans af Nicole Boyle Rødtnes Fra Alvilda.
  2. Sort blod af Nicole Boyle Rødtnes og Bodil Bang Heinemeier. Fra Alvilda.
  3. Knuste kranier af Nicole Boyle Rødtnes og Bodil Bang Heinemeier. Fra Alvilda.
  4. Syv års længsel af Sylvia Day. Politikens Forlag. 
  5. Et frækt væddemål af Jamie Mcguire. Politikens Forlag.
  6. Dig og mig ved daggry af Glenn Ringtved og Sanne Munk Jensen. Fra Gyldendal.
  7. Blandet slik af Cecilie Sund Kristensen. Fra forfatteren.
  8. I månens skær af Jon Brændsgaard Toft. Fra forfatteren.
  9. Månens børn af Christina Bonde. Fra forfatteren. 
  10. Khepris tre trin af Lise Bidstrup. Fra forfatteren.
  11. I månens skær af Jon Brændsgaard Toft. Fra forfatteren.

Jeg vil gerne sige et stort tak, for alle de bøger som jeg har fået til anmeldereksemplar! Det er ikke alle jeg har fået læst, så dem jeg ikke er kommet i gang med. Glæder jeg mig til at fordybe mig i. Hvis du vil se de bøger jeg fik til årets bogforum kan du se det her

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Nyt til hylden #10

  1. Sikken dejlig stak af eventyr, du har fået dig! Der er uden tvivl en masse timer gemt i dem – gode timer håber jeg!

    • Ja det siger du ikke, og en ret blandet stak bøger 😀 Dem jeg har læst intilvider er ret gode. Så håber at de sidste er lige så gode, eller bedre. Har ud læst nogle af dem?

Skriv et svar

