Varmer op til The Hunger Games: Catching Fire

Hvis man bare er lidt The Hunger Games interesseret, har du nok ikke kunne undgå at høre den blive omtalt, både på Facebook, Twitter og andre medier. Jeg har ihvertfald selv oplevet det. Dog uden at kigge for meget på det. For det er først i morgen at jeg selv skal se The Hunger Games: Catching Fire med 3 veninder. Der for venter jeg også, med at læse alle jeres anmendelser af filmen, til om onsdagen, så jeg ved hvad det er i snakker om.

Meen jeg blev lige nød til at se “Brugerpanelet anmelder ‘The Hunger Games: Catching Fire” på Kino. Da jeg var inde og se den første med Dennis, som er med til at anmelde det. Og sørme så om jeg ikke bliver nævnt. Heldigvis ikke med navn. Så det er kun ham og jeg der ved at det er mig han snakker om. Men det er stadig lidt pinligt. Hvis i spørg mig :P. 

Fotor1125130357

I dag skal min veninde (Hun er en af de 3, der skal ind og se den i morgen) og jeg se den første film. Ikke at jeg har glemt den eller bøgerne. Men vi mente at det vil være en perfekt måde at varme op på. Da jeg kom hjem i går, fra min mormor og morfar. Lå der en pakke fra sf film. I den lå der 2 billetter til  The Hunger Games: Catching Fire og den første film på dvd. Som jeg ikke rigtig ved, hvad jeg skal bruge til. Da jeg har den i forvejen.

Nå men med de  The Hunger Games: Catching Fire billetterne, regner jeg med at bruge på min kusine og jeg. Så vi kan komme ind og se dem. Blev helt vildt glad, da jeg havde fået en besked om at jeg havde vundet dem 😀

Har du været inde og se den, og er den god? Lever den op til ens forventninger, i forhold til bogen og den første film?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

3 thoughts on “Varmer op til The Hunger Games: Catching Fire

Skriv et svar

