My week. nr 47 i 2013.

Den har været lidt mere blandet den her uge. Der er faktisk sket noget alle dage i den her uge. Men det har kun været om aften. Så om dagen har jeg haft mulighed for at slappe af, da jeg ikke laver noget. Hvilket enlig er okay. 

Fotor1124221951

Mandag: Fik jeg gjort hovedrent. For min mor og hendes kæreste kom på besøg. Enlig var det kun min mor, der skulle komme. Men vi har i lang tid snakket om, at Hans (hendes kæreste) Skulle hjælpe med at sætte nogle ting op på min væg. Så imens han gjorde det, prøvet min mor og jeg min nye is maskine af. Den viste sig bare at den var i stykker. Så vi fik ikke noget is. Heldigvis havde mor og Hans, været i Bilka, hvor de havde købt boller, smør osv. Så det tog vi lidt af. Det var rigtig hyggeligt, og det ser så pænt ud, det der er kommet op på min væg 😀

Jeg fik straks skrevet til Coolstuff af deres is maskine ikke virkede. Og i torsdags kunne jeg hente en ny. Det gik pænt hurtigt må man sige! Jeg har endnu ikke fået prøvet den af, men jeg håber da at den virker. 

Tirsdag: Var jeg igen i biografen med min kusine. Den her gang så vi Thor. Den var mega fed, og det bliver bestemt ikke sidste gang at jeg kommer til at se den. Der var sket nogle fejl, med bestillingerne af billetterne. Men vi kom heldigvis ind, da der kun var 2-3 par ud over os.

Onsdag: I Ventilen har vi noget der hedder protræt dag. Hvor der er fokus på en person. Ham der var fokus på, har været spejder i en del år. Så vi tændt Ventilens gril, og lavet snobrød. Spørg lige om min gamle spejder kom frem 😛 Jeg var ret skeptisk da jeg læste, at vi skulle være uden for. Men det var rigtig hyggeligt. Før Ventilen var ham, hans kæreste og jeg ude og spise. Det var ret hyggeligt. På vej til Ventilen fik vi også lige set byens julepynt der var kommet op 😀

Torsdag – Søndag: Har jeg været hjemme hos min mormor og morfar. I kan læse lidt om dagen her. Det var hyggeligt på mange måder. Da jeg kom hjem, har jeg bare slappet af med min ipad og læst lidt. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

