Knorrs bouillon fra Buzzador.

IMAG1247

Igen har jeg været så heldig at få testet noget fra Buzzador. Den her gang er det Knorrs bouillon med samg af okse og kylling. Jeg kender det faktisk ikke. Så jeg glæder mig til at prøve det!

I næste uge har jeg tænkt mig at lave en lasagne og noget pasta, hvor jeg vil prøve det. Min mor og hendes kæreste var på besøg i går. Og jeg skulle ikke spørge to gange, og så var der taget en af hver smag. I den kommenden tid regner jeg med at dele dem ud, til venner og familien.

Det her er er min 4 kopmange, som jeg har fået lov til at være med i. Og jeg fortryder ikke på noget som helst tidspunkt. Jeg synes at det er lækkert, at man får lov til at teste ting af. Hvis du selv vil teste ting. Kan du gøre det her. Eller trykke på Buzzador logoet. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

5 thoughts on “Knorrs bouillon fra Buzzador.

  1. Jeg modtager også gerne en pakke af hver, hvis du ikke kan komme af med dem, og de kan sendes som brev 😉 Jeg bruger det nemlig virkelig ofte i min mad – synes de er rigtige gode til lige at give lidt ekstra smag. Jeg glæder mig til at høre, hvad du synes 🙂

      • Det er helt i orden – også bare en smag. Hmm, jeg bruger dem til rigtig mange ting. Grøntsags bruger jeg f.eks. meget til forskellige supper, og oksekøds bruger jeg stort set altid, når jeg laver noget med hakket oksekød. Det er bare så lækkert, med lidt kraftigere smag 🙂

Skriv et svar

