My week. nr 46 i 2013.

Hvor jeg har haft nogle stille uger. Har der i uge 46 godt nok run på. Nogle dage følger jeg har jeg slet ikke har været hjemme. Men det har været nogle hyggelige og sjove dage! Og da jeg bare går hjemme fortiden gør det enlig ikke så meget. 

Fotor1118103913

Mandag: Kom der en mure forbi og lavet min vindue/mur. Hvilket enlig også var på tide, da det har været ødelagt i over et halvt år. Det er ret rart, for nu er her ikke så koldt i hjemmet. I kan læse mere om det her, Hvad der er sket. Jeg har senere hen, fundet ud af, at det var en uden kørekort, der har kørt ind i muren. Fjols.

Tirsdag: Skulle jeg til møde med min sagsbehandlinger. Det gik helt fint. Hun er meget positiv over, at det er gået så godt på skolen. Vi blev enige om at jeg ikke skal gå ude hos Drift og Servic mere. Så nu går jeg og leder efter et sted, hvor jeg kan være i virksomhedspraktik. Hvilket jeg enlig er ret glad for, men jeg kommer til at savne dem jeg gik med.

Bagefter tog jeg hjem til min mor, hvor jeg var ind til min kusine og jeg skulle i biografen i Lyngby. Hvor vi så The Fifth Estate. Ingen af os havde spist, så vi gik først på Bruger King. Det var en rigtig hyggelig aften, og jeg er glad for at vi er ved at få et tæt forhold til hinanden igen. I morgen skal vi ind og se Thor. Jeg glæder mig til at, se hvordan den er.  

Onsdag: Tog jeg i Ventilen. Det var slet ikke hyggeligt, pga at der sker noget drama. Om noget nytår, Vi piger kan ikke helt blive eninge, om hvordan det skal være. Og vi vil alle gerne blive hørt. De sidst par dage har jeg følt at det har været en folk børnehave børn, og ikke voksende mennesker.

Torsdag: Skulle jeg lave et fotoalbum, for en af mine mormor og morfars venner. Så jeg blev hentet ved 11 tiden og kom først hjem ved 22 tiden. Da vi spiste hos min onkel. Hvor vi fik and. Jeg var pæn træt da jeg kom hjem, men heldigvis, blev vi færdige med fotoalbumet, og hun blev glad for min hjælp. 

Fredag: Holdt min veninde (hende der også har en is maskine) noget indflytter fest. Det var rigtig hyggeligt. Jeg kom før og en anden ven. Hvor vi spiste sammen. De andre kom først ved 8 tiden og gik igen ved 23 tiden. Hvilket jeg synes var ret tidligt. Men jeg skulle sove der, så min veninde og jeg sad bare og så noget film. Da jeg tog hjem fra min veninde. Cykle jeg forbi vores Bilka, hvor jeg hentede pakken fra Buzzador.

Lørdag: Holt mine veninder og jeg noget hyggetam tam, hvor vi skulle planlægge noget nyt år. Jeg så enlig ikke frem til det. Da der har været så meget bøvl. Men det ente med at blive rigtig hyggeligt, og intet drama el råben. Hvilket var rigtig rart. Og jeg er sikker på at vi nok skal få en god nytårs aften. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

