The Fifth Estate


Untitled-1

“12 million people have seen that video. You still want to tell me you think it’s just a little website?”

Min kusine og jeg havde i planlagt i lang, at vi skulle ind og se den her film. Vi er ret stor fan af Benedict Cumberbatch, da vi begge to har set serien Sherlock, hvor han gør det rigtig godt. Selve filmen var okay. Det var ikke sådan en jeg, vil eje på dvd. Men den gav da noget efter tanke. Og jeg kunne godt lide hele det koncept, som film var bygget op til. Men der var på et tidpunkt, hvor jeg blev nød til at gå ud, fordi jeg var ved at falde i søvn, og det har aldrig prøvet før. Om det var fordi den var kedelig, eller fordi jeg bare var træt, er svært at sige. Det trækker bare ihvertfald ned i hel hed af filmen.

Den der giver filmen nogle stjerne er klart Benedict Cumberbatch. Han gør det virkelig godt med sin rolle. Jeg skal klart have set noget mere af ham! Stanley Tucci kender jeg fra flere film, fx i The Hunger Gmes som Caesar Flickerman. Han gør det også ret godt. Men i forvejen synes jeg at han er en dygtig skuespiller, så jeg blev kun glad, da jeg så ham på skærmen. David Thewlis, som vi kender, som den skønne Remus Lupin, Harry Potter. Var også med i filmen, og det var sjovt at se ham i sådan en rolle. Gerneralt synes jeg at dem der var med i filmen, gjorde det ret godt.

Alt i alt synes jeg at det er en okay film. Jeg synes bare personligt at den var alt for lang og kedelig. Dog er jeg stadig glad for at se den, så man fik lidt mere at vide om Wikipedia historie. Jeg kommer aldrig til at eje den her på dvd. Men der for vil jeg nu godt anbefale den, til jer der ude der godt kan lide noget en virkelig historie eller en eller flere af de skuespillere, der er på rolle listen, og hvis man er til lidt de nødet film. 

      

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

