Bogforum 2013 #4 Bøgerne

I Bogforum #2, skrev jeg at jeg ikke regnede med at få nogle bøger med hjem, udover Den skjulte broder. Det var måske lidt skrevet. For da jeg kom hjem, sad jeg med syv bøger til anmeldelse på bordet. Den ene skønne bog efter den anden. Hvis i vil læse om, hvordan jeg fik dem, kan i læse det her. I det her indlæg, får i at se, hvad for nogle det var og det bliver så også det sidst indlæg om årets bogforum. 

IMAG1196

Fra Tellerup:

  • Tempest – Fanget i fortiden af Julie Cross
  • Den skjulte broder af J. R. Ward
  • Oprører af af Louise Haiberg

Fra Dennis Knudsen:

  • Jeg dør kun én gang

Fra Nicole Boyle Rødtne/Alvilda:

  • Søsterpagt Af Nicole Boyle Rødtnes
  • Den rubinrøde krønike af John Stephens
  • usynlighed af Andrea Cremer og David Levithan

Jeg blev utrolig overrasket over at de var søde og så nemme at snakke med. Dennis og Nicole. Så det var lidt hurtigt, men jeg havde stadig den føles af at de gerne vil snakke med en.

Manden (fik detsvære aldrig hans navn) der gav mig bøgerne fra Tellerup. Gav sig virkelig god tid til at snakke med min veninde og jeg. Hvilket var utroligt sjovt. For vi stod og snakkede om alt muligt inden for bøgers verden.

Hvis i spurgte mig, om hvilken bog, jeg så frem til at læse. Vil jeg ikke kunne svare på det. For de lyder spændende på hver deres måde!

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Bogforum 2013 #4 Bøgerne

Skriv et svar

