My week. nr 45 i 2013.

Selv om der stor set kun er sket ting i weekenden. Så synes jeg at ugen er gået utroligt hurtigt. Hele ugen har jeg hygget mig med, bøger, film, og tv serier. Så det har faktisk været en ret hyggelig uge!

Jeg sagde farvel til Roskilde teknisk skole. Og de lære jeg havde haft i de to uger. Sagde at jeg var meget velkommen til at starte op til Januar. Hvilket jo kun er godt. Det har været en meget spændende uge. Hvor vi skulle lave en hjemmeside med vores idol. Jeg tog Micheal Jacson. Og arbejde der ud af, da jeg have to færre dage, på af mine syge dage, fra sidste uge. Men jeg nåede at aglever min side. En da to timer før tid. Hvor de andre stadig sad og fik sved over deres. Så det så jeg som en stor sejer. Jeg kommer til at savne stedet. Men inde i mig selv sagde jeg ikke farvel, men på gensyn. 

Fotor1112110042

Mandag: Jeg får kastet i hovede at vi skal lave vores engen Idol hjemmeside. Og bruger faktisk mere tid på at tænke over, hvem det skulle være en, hvordan min side skulle se ud. Jeg er ikke sådan fan fan af nogle, men der er en del jeg ser op til. Fx Walt Disney og J.K. Rowling. Ikke så meget pga af hvem de er. Men mere pga af det de har skabt. Da jeg sad til frokost, slår det mig, at det selvfølige skal være Michael Jackson. Så jeg må lave det hele om igen. På det første billede, kan i se mine tanker om, hvordan siden skulle se ud. 

Onsdag: Var det nye posthus åbnet i vores Føtex. Føtex ligger 5 min fra mig, Så jeg er glad! Hehe for så skal jeg ikke cykle så langt med mine pakker, når jeg skal hente dem. Det er blevet rigtig fint, og jeg er sikker på at det ikke bliver sidste gang, at jeg kommer til at hente en pakke. 

Fredag: Tog jeg hjem til min far efter, at jeg var kommet hjem fra skolen. Det var hyggeligt og stille og roligt. De viste The Avengers, men vi nåede ikke at se den færdig i tvet. Da vi skulle hente vores mad. Men så var det jo godt, at jeg har den på film, så jeg kunne se den færdig, da jeg kom hjem. Det er abeslut en af mine ynglings film!

Lørdag: Min fætter havde fødselsdag om tirsdagen. Og den blev holdt i lørdags. Så der drog jeg afsted til 18 års fødselsdag. Det hele var meget stille og roligt. Fine taler og fint mad. Tog tidligt hjem. Så jeg ikke var for træt om søndagen, hvor jeg skulle til bogforum

Søndag: Kom dagen som jeg længe har set frem til! Nemlig dagen hvor min veninde og jeg tog til bogforum. Det var en utrolig hyggelig dag, og vi ved at vi allerede skal afsted til næste år! Jeg håber at det bliver lørdag eller søndag, der der sker meget mere end, om fredagen kunne vi se. For der havde vi været afsted sidste år. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “My week. nr 45 i 2013.

Skriv et svar

