Bogforum 2013 #3 Selve dagen.

Jeg var til bogforum i går, og efter at have set alle mulige opdateringer, og billeder på Twitter og Facebook. Så glædet jeg mig til at opleve det. Og følge den særlige stemning der er. Jeg  var virkelig glad for at vi kom der ind, og min veninde og jeg havde det også super hyggeligt, og dejligt at være sammen med min veninde 😀

 Jeg vil vise jer billeder, som jeg har sagt sammen. samt skrive noget om dem, så i får en idé om, hvad der sker, i det øjeblik det blev taget. Jeg håber at i vil læse det, selv om det nok bliver lidt langt. Ellers må i bare kigge på billederne. 

Fotor1111154320

Min veninde og jeg bor i st fra hinanden. Så jeg skulle først på toget og ventede på at hun skulle stige på. Jeg var mega træt. Da vi havde aftalt at vi skulle tage toget lidt ni. På Holte st tog vi bussen til Nørreport st. Hvor vi fik hævede nogle penge, og købt lidt brød og vand. Så vi ikke gik helt død efter få timer.  Vi var der lidt 10 og der fra gik vi rundt til de forskellige forfattere og forlag. Selv om at jeg havde lavet et program, at gå udfra . Tog vi det alligevel stille og roligt. Og det var utroligt rart. Da der ikke var nogle af os, der gad og stresse rundt. 

Fotor1111155325

Som sagt havde jeg lavet mit eget program og printet ud hjemme fra. Hvilket var utrolig smart, for vi gik stor set ikke efter andet end det. På mit program var mit første mål at hilse på Lise Bidstrup, jeg er i gang med en af hendes nye bøger Prepper. Og udover det har jeg også læst Spillets By. Så jeg vil enlig bare sige tak, for hendes bøger og få Prepper signeret, som jeg havde taget med hjemme fra. Vi fik os en rigtig hyggelig snak både med hende og med nogle fra Boggnasker, da hun sad ved dem.

Dennis Knudsen, har jeg altid beundret for det han arbejder med, og for han kan med madkunstskab. Jeg har jo mødt ham før, for over et år siden, men jeg kunne godt tænke mig at møde ham, da han skulle signerer sin nye bog – “Jeg dør kun én gang” hos Forlaget Turbulenz. Jeg var den første, der fik snakket med ham. Og tænk en gang han kunne godt huske mig. Påstod han ihvertfald, hehe man ved jo aldrig om det så er rigtig. Men altså han spurgte selv ind til min blog, og om jeg havde læst hans bog, hvilket jeg måtte sige nej til, men om han kunne tænke sig at få den anmeldt. Det vil han godt, men han skulle lige snakke med en. Der fra gik det ret hurtig med at få hans bog og en lille hilsen i den. Den er forresten min bog, han sidder og skriver i på billedet.

Jeg har allerede kigget lidt i den, da bogen er flydt med billeder. Jeg glæder mig meget, til at læse den! Ud fra den her oplevelse med ham, har jeg kun fået et endnu større  positivt billede af ham, end det jeg havde før. For han virker så cool og nede på jorden. Der udover giver han sig til, til at snakke med en. Hvilket er super fedt!

Der fra gik vi over til Nicole Boyle Rødtnes. Der sad og signerer sin nye bog, som jeg lige har anmeldt. Der udover er det også hende, jeg har kontakt med, når jeg skriver med forlaget  Alvilda. Så hende var jeg ret spændt på at møde. Hun fik skrevet i den første bog i Elverskud, som jeg selv havde taget med. Der udover det fik jeg 3, andre bøger med hjem af hende. Blandt anden den næste bogen i serien, som hun også skrev en lille hilsen i. Det var utroligt sødt af hende!

Helle Ryding, har jeg mødt før. Men jeg skulle da lige høre hende da hun var på. Bagefter fik vi meget kort hilst på hende og Helles redaktør Lise. Anne Linnet og Peter Mygind, så vi tilfældigvis da de var på. Vi kan begge to godt lide det de laver. Men der var alt for mange mennesker, så vi gik igen.

Fotor1111160041Vi var også forbi madscenen, hvor vi så lidt af Tina Wilstrup Jacobsen. Hendes snak om chokolade, fik vores munde til at løbe i vand. Så det var heldig at vi fik en lille smagsprøve af det. Det lød ret spændende, det hun stod og snakkede om. Så skal lige finde lidt mere om det. Adam og James Price, fik alle til at grine. Da de stod og snakkede og lavet hver deres supper. Vi kunne detsvære ikke høre det hele. Da vi skulle over og høre Helle

Fotor1111160844

Når der ikke var noget på programmet, gik vi bare rundt og snakkede med de forskellige forlag. Hele to gange kom vi forbi Tellerup. Som er både min veninde og jeg er ret glade for. Anden gang vi var der, faldt vi i snak med Dennis Jürgensen og en vældig sød mand der arbejde hos dem. Efter Dennis Jürgensen, gik blev han, hvor vi snakkede videre om deres nye udgivelser, dem der kommer, og hvad der røger på sig af fantasy bøger osv. Det var ret hyggeligt. Jeg kan ikke huske hvordan jeg spurgte, men jeg fik lige pludselig spurgt om jeg ikke måtte anmelde Den skjulte broder, der kommer her den 18. Efter lidt tid, fik jeg to mere af ham. Jeg blev ret overrasket, da jeg havde sendt dem en mail, hvor de skrev nej. Men man siger da ikke nej tak til bøger.  Det svære fik jeg ikke fat i, hvad manden hed, eller nogle mail af ham. Men mange tak her fra!

Da kl var lidt i 16 gik vi hjem. Vi var pænt trætte, og der var til sidst alt for mange mennesker. Men jeg synes også at 5 timer er pæn tid at bruge der inde. Vi fik ihvertfald nået meget, og jeg synes at tiden gik urtolig hurtigt. Hvis det ikke var fordi, jeg ikke var så træt, kunne jeg nemt havde brugt mange flere timer der inde. Og vi ved da allerede at vi tager der ind til næste år. De sidste billede blev taget, af en træt og udmattet Marie. Jeg var bange for at jeg ikke kunne få mine bøger med hjem på cyklen. Men det gik heldigvis, og jeg nåede at komme hjem inden det begyndte at regne.

Fotor1111161328

Til sidst vil jeg lige vise jer mine billeder af mine hilsner. Jeg er rigtig glad for dem dem alle samme, og jeg glæder mig til at få læst dem, som jeg ikke har læst. Jeg havde kun sat mig for at købe den

Den skjulte broder, men jeg kom hjem med den og 6 andre anmelder bøger. Hvilket jeg både er overraket og glad for! Jeg synes at det er utroligt fedt, at der er så mange der er åbne over for os bloggere, og at de giver sig tid til at snakke med os. I skal nok få et kort indlæg med bøgerne. Det bliver også det sidste indlæg om bogforummet i år.Jeg håber selv at i har haft nogle fede dage, jer der selv har været afsted. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

