Status for Oktober.

Jeg fik læst 7 bøger

Fotor110293219

  1. Mystikeren af Alyson Noël. Bog *
  2. Splittet af Teri Terry. Bog *
  3. Slip mig fri af J. Kenner Bog *
  4. Lola & Retfærdighedens bog af Janne Hejgaard. Bog *
  5. Lola & Kalejdoskopet af Janne Hejgaard. Bog *
  6. The submissive af Tara Sue Me. Bog *
  7. Oprører af Louise Haiberg. E.bog

Jeg fik læst to bøger fra min to read liste, og gået i gang med den tredje, som jeg først blev færdig med i går. Jeg synes selv at jeg har fået læst en del, og det er nogle ret blandet bøger den her gang. Den bedste har været Splittet og den dårligts bog har været Lola & Kalejdoskopet. Det smukkeste cover er klart Mystikeren, men jeg synes også at Splittet og Oprører har et fedt cover! Det grimmeste står mellem The submissive og Lola & Kalejdoskopet

Kvinden i BuretIgen fik jeg set to film. Den første var Kvinden i buret, med min familie. Der var en der ikke havde læst bogen. Ellers har resten af os læst hans bøger. Jeg synes at den var ret god i forhold til bogen. Så jeg glæder mig til at se, hvordan den næste bliver. To dage efter var jeg inde og se About Time, en hel anden film end kvinden i buret. Dog var den lige så god. For det var en rigtig kærligheds film. Min veninde var også ret vild med den. Dog kommer jeg ikke ind og ser dem igen, hvis jeg skal se filmene igen, bliver det, når de er kommet ud på film. 

I November kommer der en hel del film! Min kusine og jeg har planlagt at vi skal ind og se Thor: The Dark World og The Fifth Estate. Begge to med noget lækkert at se på! 😛 I Thor har vi jo den skønne Chris Hemsworth, som jeg har været vild me siden jeg så ham i den første Thor. Benedict Cumberbatch er med i The Fifth Estate. Jeg har fået øjne op for ham i Sherlock, som jeg snakkede om sidste måned. Jeg er ret facineret af ham, og jeg glæder mig til at se, hvordan han arbejder med sin rolle i The Fifth Estate.

Der udover skal 3 piger og jeg ind og seThe Hunger Games: Catching Fire. OMG jeg glæder mig så meget til at se den! Da jeg var inde og se den første, synes jeg at der var vildt lang tid til at den vil komme. Men jeg synes faktisk at tiden er gået ret hurtig. Det bliver helt fantastisk at se den, og alle skuespillerne i filmen. Alle 3 film, er nogle jeg glæder mig til at se, på hver deres måde. 

Alcatraz - Sæson 1Af tv serier, har jeg fået min tid til at gå med den spændende serie Alcatraz. Jeg er ret ked af at der ikke er flere sæsoner i den, en bare den ene der er. For den slutter på en alt for spændende måde, med alt for mange spørgsmål! Udover Alcatraz, har jeg også set Greek, som jeg har set for lang tid siden, men jeg har aldrig set de første sæsoner.  Jeg fået set en masse af Masterchef både det normal, og den med dessert. Glæder mig lidt til at se, hvordan den med jul kommer til at være. På Viaplay opdaget jeg også noget der hedder Cupcakes wars, der er ret sjovt, hvis man er til sådan noget. 

Når det kommer til arbejdet, kan jeg godt mærke at det bliver koldere og koldere. Der bliver også mindre opgaver til os. Så vores leder må nogle gange tænke kreativt  hvilket ikke altid er lige fedt. Fx skulle vi den anden dag, gå og samle skræl i øs pis regnvejre. Og den sidst dag, før jeg skulle prøve teknisk skole, var vi ude og spille rundblod. Hvilket enlig er sjovt nok, men græsset var så vådt, at det nærmest var en glide bane. Der var en del der kom til skade den dag. Men det er et rigtig godt hold, og vi har det rigtig sjovt, hvilket er ret fedt.

Her er nogle af de ting, som jeg har fået, købt eller vundet i løbet af måneden:  

Mine oplevelserne i den her måned: 

  • Bloggertræf med bogbloggerne. 
  • Besøgt biografen to gangen i den her måned.
  • Haft en masse hjemmehygge.
  • Oplevet noget Jass musik med Ventilen, hvor vi var ude og spise først. 
  • Holdt Halloween og tema aften med Ventilen.
  • Været på Banen.
  • Ude og spise med veninderne.
  • Read-a-Thon

   

Jeg håber at i alle har haft en skøn Oktober 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

