Bogforum 2013 #1

I går var der 14 dage til at årets Bogforum går i gang. Jeg var der sidste år med min veninde, og vi synes begge to at det var rigtig hyggeligt. Så vi tager der ind igen i år.  

Den her gang bliver det bare om søndagen i stedet om fredagen. og jeg skal lige love jer for, at jeg synes at der er en del ting søndag eftermiddag. Min veninde kommer til at hade mig, med alt det jeg vil 😛 

 

Min veninde og jeg var ikke så meget forberedt, sidst år fordi vi ikke vidste, hvordan det vil være. Jeg kom kun hjem med 3 bøger. Men min veninde havde købt så mange bøger, så hun overvejer at tag en rollekuffert der ind. Hvilket jeg måske synes er lidt overdrevet.

Dog skal jeg have flere kontanter med, da der var rigtig mange, der ikke modtog mit kort, og det jo lidt træs, hvis der dukker nogle bøger op, som jeg gerne vil have med hjem. Sidst år tog vi også bare der ind, for at gå lidt rundt. Her til aften har jeg tjekket programmet ud, for at se om der sker nogle spændende ting. Hvis du selv vil se det kan du set det her.  

Sidst år synes jeg at det var enormt hyggeligt. Jeg elskede det her med at man har mulighed for at møde de forskellige forlag, og forfattere, som man har haft kontakt med. Der udover var det bare fedt, at gå rundt i sådan et stort rum med bøger og folk der snakkede om bøger. Nogle sagde at de var skuffede sidste år. Men det var min veninde, og jeg bestemt ikke. Måske var det fordi, det var første gang at vi var det, men jeg glæder mig til at opleve det igen i år.

Skal i der ind i år? og hvad vil i gerne opleve?
Du kan opleve bogforummet i weekenden d 8-10 november

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

3 thoughts on “Bogforum 2013 #1

  1. Du ved jo allerede at jeg skal derind. :tunge: Jeg ville bare lige fortælle at der er en hæveautomat ved indgangen, i tilfælde af at du løber tør for kontanter. Jeg oplevede nemlig det samme sidste år. 😛

  2. Jeg skal derind for første gang i år, normalt ligger det oveni mine skriftlige eksamener, men ikke denne gang!
    Jamenjamenjamen, der kommer Olga Ravn, Katrine Marie Guldager, Jan Sonnergaard, Erlend Loe OG ALLE MULIGE ANDRE 😀

Skriv et svar

