Adventspakkeleg

Nu er der to måneder til jul, og jeg kan se at folk rundt omkring allerede er begyndt at tænke på div jule ting. Jeg har selv købt min første julegave i dag. Da jeg gerne vil være tidligere ude, end sidste år. 

Jeg ELSKER julen og December måned. Så jeg hopper næsten, med på den værste, hvis bare folk nævner ordet jul. Sidste år var jeg med på Christinas blogchallenge, som i stadig kan se på bloggen, hvis i vil. I går udgav hun et nyt indlæg, hvor hun begyndte at snakke om en Adventspakkeleg, som Julie har fundet på. 

ad.pakkeleg

Reglerne er simpleLav eller køb 4 gaver og find 4 bloggere at bytte med.  Så kan du hver søndag i advent åbne en gave fra en medblogger! Du bestemmer selv i hvilken rækkefølge du vil åbne gaverne i. 

Jeg bytter med: 

Som i kan se, mangler jeg stadig 1, som jeg kan bytte med. Så skriv endelig, hvis du har lyst til at være med! Jeg har ikke tænkt mig at det bliver alverdens dyreste gaver. Men det kan vi jo altid finde ud af. Jeg synes at det kunne være super hyggeligt, at sidde med en pakke, hver søndag, som en anden blogger har sendt.  Jeg deltager kun en gang. 

Udover at have opfundet den her leg. Har hun også valgt at man kan tilføjet sine billeder på Instagram, hvor man kan med ordet  #adventspakkeleg. Det er lidt sjovt, for så kan man se, hvad andre bloggere får.

Jeg håber at i har lyst til at være med. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

10 thoughts on “Adventspakkeleg

      • Jeg bliver vidst desværre nød til at holde mig til den ene…
        Har ikke så mange penge pt, da jeg er igang med at betale en bøde og kæmper for at komme af med det aller sidste gæld jeg har i banken.. det skal bare væk så hurtig som muligt.. 😛 Men kan jo være vi er heldige at vi skal sende noget til hinanden i den jeg har lavet??? ❤

Skriv et svar

