Hvad bliver der udgivet #3

I de kommende dage bliver der udgivet:  

Fotor01023124221

Overgange af Amanda Hocking. Rovdjurens tid af Alex Scarrow og Timm Vladimirs køkken af  Timm Vladimir

Overgange af Amanda Hocking

Sideantal: 320
Forlag: Carlsen
Serie: Blodets bånd 4
Indbinding: Indbundet
Udgivet: 25-10-2013
Original sprog: Engelsk
ISBN-13: 9788763832120
Genre: Fantasy

Beskrivelse: Alice er blevet forenet med sin elskede Jack, men resten af klanen er nu spredt over det meste af kloden. Under et ophold hos Peter og May i Australien må Alice endnu engang konstatere, at Peters fysiske tilstedeværelse griber forstyrrende ind i hendes sjæleliv, men alt dette blegner, da Jack ringer med forfærdelige nyheder om bedsteveninden Jane. Janes grusomme skæbne efterlader Alice i dyb sorg, men også fast besluttet på at gøre noget. Hun indleder en jagt på Janes morder, en jagt, der fører hende langt ind i byens – og ikke mindst et sygt sinds – afkroge.

Hendes færd bringer voldsomme gensyn med både venner og gamle fjender, og i nattens mørke kan det være svært at gennemskue, hvem der er hvem … Under jagten bliver Alice stillet over for store spørgsmål, for hvad skal man bruge en evighed til? Og Jack og Alice må se i øjnene at deres kærlighed til trods, kan sandheden både være svær at fortælle og svær at høre.

Min mening om bogen:  Jeg troede, at det her var den sidst bog i serien med Alice. Men på Goodreads har jeg lige set, at der kommer en 5 bog. Jeg håber virkelig at den her og den næste er bedre en de forrige bøger. For det var ikke noget at råbe hurra for. 

Til sidst vil jeg lige sige, at selv om at, jeg ikke synes at den her serie, er verdens bedste serie. Så skal Carlsen forlag, alligevel have et klap på skulderen, fordi de har været så hurtige, med at udgive de her bøger. Hvilket er ret lækkert! Personligt hader jeg, når man skal vente i flere måneder på, at den næste bog i serien bliver udgivet. Hvis du vil læse min anmeldes af de 3 først kan i læse dem herher og her

Rovdjurens tid af Alex Scarrow

Time Riders - Rovdjurens tid

Sideantal: 430
Forlag: Buster Nordic
Serie: TimeRiders 2
Indbinding: Indbundet
Udgivet: 24-10-2013
Original sprog: Engelsk
ISBN-13: 9788791971884
Genre: Science Fiction

BeskrivelseDa Maddy ved et uheld åbner et tidsvindue på et temmelig uheldigt sted, bliver Liam sendt femogtres millioner år tilbage i tiden til hidtil ukendte rovdyrs jagtmarker.

Kan Liam få kontakt til Maddy og Sal, før han bliver flået i småstykker af dinosaurer – og uden at sætte historien så meget på spil, at verden bliver overtaget af en skræmmende ny virkelighed?

Min mening om bogen:  Jeg har ikke endnu læst den første i serien. Men jeg synes stadig at hele serien lyder spændende. Har i læst den første bog? 

Timm Vladimirs køkken af  Timm Vladimir

Sideantal: 227Timm Vladimirs køkken
Forlag: Lindhardt og Ringhof
Serie
Indbinding: Indbundet
Udgivet: 23-10-2013
Original sprog: Dansk
ISBN-13: 9788711382943
Genre: Mad

Beskrivelse: Timm Vladimir er egentlig bedst kendt fra duoen Timm og Gordon, men vandt i 2011 Masterchef Danmark og man fik derfor øjnene op for den sjove og kække Timm. 

“Timms køkken – hvor svært kan det være” giver gode opskrifter, som kan bruges af alle – både dem der er gode og knap så gode i et køkken. 

Min mening om bogen:  Jeg kan godt huske da han vandt. Men jeg har ikke rigtig fulgt ham siden. Dog kommer det ikke, som nogle overraskelse at, han har lavet en kogebog, for han var ret god. Jeg ved ikke om det er en jeg kommer til at eje, men jeg vil ihvertfald holde øje med den.

 Hvad synes i? Er det noget for jer?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

