Inspirations billeder #29

Jeg bruger mere og mere Pinterest, og hver dag finder jeg det ene billede efter det andet. Det gør det så heller ikke nemmere at man både kan få den som en app. Nogle af de billeder som jeg finder, vil jeg vise jer med en lille tekst og et tema. Hvis i selv er bruger på siden kan i finde mig ved at søge Mabrsa.

Når vi når til en højtid synes, jeg tit at det er sjovt at, se på alle mulige ting, der har med den højtid. Nu er det jo ved at være Halloween. Jeg synes at det er så hyggeligt at se butikkerne, med det devise ting og sager, som man kan få til højtiden. Ja jeg ved godt at de også, er begyndt på det med jule ting. Men jeg vil altså først vise jer Halloween ting her på bloggen. Så kan vi altid tag julen bagefter. 

Mine to tidligere Inspirations billeder handlet om Cupcakes, og billeder til en Halloween fest. I dag kommer der nogle billeder til udsmykning af sig selv. Det mener jeg høre lige så meget til en Halloween fest, som alt det andet. 

Fotor0101121417

Jeg synes at de her Halloween tattoo er alt for store. Men jeg elsker de små detaljer der er blevet lagt i dem. Hvis man fik sådan en tattoo, om så den var stor eller lille. Så tror jeg at persoen, er ret vild med Halloween. 

Fotor0101619084

Jeg har aldrig været den der er gået op i mine negle, og det med at ligge neglelak  Men jeg faldt over det ene fede udsmykning, efter det andet. Og jeg synes da også, at hvis man fx skal til fest, med udklædning. Så kan man lige så godt gå hele vejen.Fotor01011214824 Fotor01016181235

Hvis jeg selv skulle til en fest. Vil jeg kæde mig ud som en heks. Jeg har altid beundret Hekse. Faktisk har jeg selv været heks, både til fastelavn og Halloween. Da jeg aldrig har været den der prinsesse type.

På Pinterest, fandt jeg en masse fede kostumer, og makeup billeder. Personligt synes jeg at de er ret fede. Hehe også fandt jeg også lige et billede, af mig selv som heks.

Hvad synes i? 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

