My week. nr 41 i 2013.

Det har været en rigtig stille uge. Det er stort set kun i weekenden at der er sket noget. Generalt bliver hele oktober en ret stille måned, i forhold til de andre jeg har haft. Men det gør mig faktisk ikke noget. Jeg synes kun at det er rart.

På arbejdet skulle vi ud og leje flytte mænd for en skole. Der var 20 container, som vi skulle tømme, og flytte ind i skolens rum. Heldigvis blev aftalen droppet. Så vi fik kun tømt to. Men det var godt nok også hårdt!

Da vi skulle tømme den sidste container, fandt vi skolens sfos glimmer, også skal jeg lige love jer for at der kom glimmer krig! Jeg tror nok at det var mig der startet, Men det siger vi ikke til nogle 😉 Vi havde det ret sjovt. Der var to drenge, der nærmest fik helt lilla hår. Ham på billede spurgte, hvad linger jeg. Edward fra Twilight røg det ud af mig, fordi han glimtet over det hele af sølv glimmer når solen kom frem. Haha! 😀 Om tirsdagen da vi var kommet ud på en anden skole. Fik jeg migræne anfald, og måtte tag hjem og blive hjemme i tog dage 😦 Det er sgu ikke fedt, at få det på den måde. 

Fotor01014195037

Torsdag: Ventilen havde fået en aftale med noget der hedder klaverforbrikken. Et sted i byen, hvor de spiller musik. Så der skulle vi ind og høre Aggerbæk orchstra. Som faktisk var helt okay, hvis man er til sådan noget musik. Før det havde vi været inde og spise. Det hele var en rigtig hyggelig aften, selv om det var ret sent. 

Lørdag: kl 14:00 dut. Begyndte en masse bog elsker at læse. Jeg selv var en af dem. Det gik helt fint. Men jeg er glad for at jeg fik lidt søvn. Ellers havde jeg ikke klaret søndag.  I kan læse om det her og her

Søndag: kl 14:00 dut. Sluttede det hele. Jeg sluttede lidt før, fordi jeg var færdig med min bog. Om aften var jeg med min familie inde og se Kvinden i burdet. Noget af en film, efter min mening. Kunne klart finde på at se den igen. 

Fotor01014201115

Her er lidt ting som jeg har modtaget i løbet af ugen. To mobil cover. Som i kan læse om her og her. To bøger og et iPad cover som jeg har vundet. Alle ting, er virkelig lækkert på hver deres måde. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “My week. nr 41 i 2013.

  1. År, glimmerkrig, det har jeg også prøvet før. Det lyder skægt 😀 Min egen episode endte med glimmer i hele mit ansigt, da en veninde vendte bøtten på hovedet over mit øje, som jeg heldigvis fik lukket, før låget faldt af. Til hendes forsvar var det dog ikke med vilje, men der var glimmer over alt på mit til aftensamlingen (efterskole) den aften ^^”

Skriv et svar

