Inspirations billeder #28

Jeg bruger mere og mere Pinterest, og hver dag finder jeg det ene billede efter det andet. Det gør det så heller ikke nemmere at man både kan få den som en app. Nogle af de billeder som jeg finder, vil jeg vise jer med en lille tekst og et tema. Hvis i selv er bruger på siden kan i finde mig ved at søge Mabrsa.

Når vi når til en højtid synes, jeg tit at det er sjovt at, se på alle mulige ting, der har med den højtid. Nu er det jo ved at være Halloween. Jeg synes at det er så hyggeligt at se butikkerne, med det devise ting og sager, som man kan få til højtiden. Ja jeg ved godt at de også, er begyndt på det med jule ting. Men jeg vil altså først vise jer Halloween ting her på bloggen. Så kan vi altid tag julen bagefter.

I år har jeg haft vildt lyst til at gøre noget mere ud af Halloween, måske lige frem fejer det med en fest. Men det er ikke så ofte folk fejer det her hjemme. Så kan man skal være ret heldig, hvis man finder nogle, der holder en. Jeg har nu alligevel fundet noget inspiration til en fest. Jeg synes at det ser ret fedt ud, sådan som man kan pynte det. Så her får i nogle billeder, til bord dækning, mad og drikkevare. 

Fotor01011212019

Fotor01010133237

Fotor01010133853

  Holder i Halloween? 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

