Nyt cover til min HTC One.

I tirsdags modtog jeg mit nye mobil cover fra lux-case. Da jeg har den nye HTC One er det stor set umligt at finde et cover til mobilen. Men inde på lux-case, har de faktisk en hel del. Jeg har længe kigget efter, et cover der kunne lukke. Så da jeg så det røde cover, var jeg ikke i tvivl om at det skulle være det. 

Untitled-1

Selve coveret har nogle rigtig fine detaljer. Man kan have sine kort i det på den anden side, og udover det, kan coveret stå op. Så du behøver ikke at holde det, hvis du fx sidder og ser Netflix på mobilen.

Coveret passer perfekt, og det er nemt at få mobilen ned i det. Dog er det lidt svært at få mobilen ud igen. Men måske er det bare fordi det er helt nyt. Ud over det her røde. Kan du få det farverne pink, blå og sort

Fin dem på facebook eller tjek deres side ud. De har en masse fede ting. De har utrolig mange covers, og meget andet tilbehør til mobilen, iPad eller din iPod. De har utrolig hurtig lavering, og de er hurtige til at kommunikere med. Hvilket er lækkert. Så man ikke skal vente i flere timer på en mail. De er altid hurtige om at sende pakkerne afsted, og de er også altid godt pakket ind. Så man skal ikke være bange, for om ens ting går i stykker. 

Lux-Case

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med Lux-Case.dk

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

