My week. nr 40 i 2013.

Det har været en ret stille uge. Hvor der næsten ikke er sket noget. Hvilket jeg tror at det meste af Oktober kommer til at forløbe. Men jeg har vist også brug for det! I weekend var der dog gang i den, og jeg synes at den gik alt alt for hurtigt.

På arbejdet fik vi byggede, vores terrasse færdig på Naturgården Egely. Jeg synes selv, at den blev ret fin. Der udover har vi stået med en le, for vi har fjeret det høje græs, brændnælder, bjørneklør osv. Jeg siger jer at det var hård. Heldigvis var vejret ret fedt. Så var lækkert at være ude i det. 

Tirsdag: Var der et hurtig gang møde med min gang. Vi skulle nemlig planlægge vores gang fest. Da den skulle holdes om fredagen. Inden da havde min veninde og jeg været ude og spise. Hvilket var rigtig hyggeligt. 

Onsdag: Havde jeg enlig ikke tænkt mig at tag i ventilen. Fordi jeg var så øm i mine arme, pga den le omgang. Men de spurgte, hvor jeg blev af. Måtte jeg tag cyklen og cykle der op. Heldigvis tager det kun 10 min at komme der op.  Efter vores hus møde, tog vi ud og spillede fodbold. Jep i læste rigtig. Fodbold. Udenfor i bæl mørke. I kan ikke så så meget på billedet. Men så tænk på, hvordan vi havde det. Dog var det ret sjovt, og vi fik også lavet et par mål eller to.

Fredag: havde jeg fri. Så der mødt jeg en veninde op i byen for at shoppe lidt. Jeg fik købt mig en ugle. Som jeg også havde set til det her bloggertræf. Jeg var ret heldig, for der var kun en tilbage. Da jeg kom hjem, lå der Prepper, som jeg skal have lagt i anmelder bunken. Om aften var der gang fest, med fælles spisning. Der blev spillet alt lige fra VLTJ med tørfisk, hvor vi giv den gas på bordet. Til lidt nyere sange som The fox med Ylvis Da de andre tog videre tog jeg ind til mig selv, Så jeg ikke var alt for træt til dagen efter. Det var en rigtig hyggelig aften, og jeg håber at vi snart finder på noget nyt.

Lørdag: Var der det store bloggertræf, med de dejlige bog blogger. Det var virklig fedt at møde dem alle sammen. Jeg vil ikke skrive så meget. For i kan se det hele her

Søndag: Var jeg ret træt. Men jeg kunne ikke sove længe, da jeg skulle til brunch med familien hos mor. Hendes kæreste havde fødselsdag om onsdagen. Han viste godt at der vil være brunch. Men han troede kun at det var mig der. Det var ret sjovt at se, hvor overrasket han blev. Detsvære kunne han ikke få min gave. Da der har været nogle problemer med Post Danmark. 

Fotor0100816312

Vi fik stort set stået alle mulige steder, med den le. Både i mark, skov og høj græs. Så det var faktisk ret hård. Mere hårdt en man sådan lige skulle tro.

IMAG0588

Jeg synes at det er alt, alt for tidligt at de kommer med juleslik. Men det er bestemt ikke fortidligt at spise risengrød 😛 

IMAG0564

ZOE_0004

Jeg fik prøvet nogle super lækkere produkter af. I kan læse mere om det her.

Fotor01008164025

Lidt flere billeder fra weekenden. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

