En dag i bøgernes tegn. Bogbloggertræf lørdag 5. oktober

Jeg underskylder på forhånd, for det lange indlæg. Men det var en virkelig skøn dag, og jeg vil ikke skære ned på min begejstring. Så jeg håber at i vil læse det, og kan mærke stemningen via mine  billeder, som blev taget med min mobil 🙂

I lørdags drog jeg mod Emdrup. Hvor mit tredje bloggertræf i år skulle være. Mit sidste bloggertræf, var i Odense, så jeg var glad for at der ikke var så langt igen. Jeg før hen været til det her ikke bare en gang, men hele to gange før. Så jeg en del personer i forvejen. Dog kom der en del nye mennesker, som jeg glædet mig til at møde. Så det var fedt at jeg fik lov til at komme med, og opleve den her særlig stemning der er til de her bloggertræf. 

Fotor01007173215

Da jeg fandt endelig lokalet, som lå nede i en kælder. Jeg var glad for at der var sat skilte op! Var jeg den først, der ankom. Udover KatjaMathildeXenia og Sabrina. Der var kommet tidligt for at gøre det sidste klar, med at få pynte op osv. De andre kom lidt efter lidt, og folk fandt hurtigt sammen i små grupper, hvor snakken gik løs, om løst og fast.

Der var rigtig fint pyntet op, med ting og sager fra fabel-a, så det blev mere festligt. Jeg har kigget lidt på siden. Og der er nogle rigtig fede ting, som jeg klart skal have tjekket ud!

IMAG0619

Fotor01007173816

Da alle var kommet, blev vi pænt bedt om at finde vores plads ved bordet. Der var utroligt lækkert mad! Jeg ved at Katja har stået for det meste, men at Xenia, også har givet en hånd med. Menuen stod på pulled pork, oksekød samt en masse salat og bruger boller. Jeg tror ikke at der var et øje tørt. Katja havde en da lavet så meget mad, så vi fik lov til at tag en madpakke med hjem. En stor tak til nemlig.com, der var så søde at give en stor del af maden. 

IMAG0626

IMAG0637

IMAG0646

Det plejer normalt at være hjemme hos Katja. Men den her gang havde hun fået skaffet os et støre lokale, fordi vi var en del flere personer der skulle med. For at få lov til at låne lokalet, skulle vi selv gøre det rent. Så vi var delt op i små hold. Her mit hold der bestod af: IngridRikke Anna. Jeg synes at alle var gode til at give en hånd med, og så vidt jeg kunne se, var der ikke nogle sure miner nogle steder. De er vist ved at få et grine flip fordi, Rikke måtte gå ned i knæ, så de bare havde noglelune samme højde :P. Spørg endelig ikke om jeg er minuslig på hendes højde og hår ^^,

Efter lidt oprydning blev der spillet den store Jeopardy, med en masse skønne bog emner. Det var sjovt at se så meget folk gik op i den. Det var ret sjovt, også selv om mit hold kom på en 4 plads. I får indholdet i et andet indlæg. 

IMAG0654

IMAG0666

IMAG0655

Fotor01007175438

Fotor01007174210

IMAG0685

I mellem runderne 1 og 2, var der tid til at kigge på det skønne kage bord. Igen fik vi lov til at se Katja dygtige evner inden for madkunst. Der var virkelig kage meget som cookies, muffins, hindbærsnitterhindbær tiramisu, brownies og noget æble kage, hvor der også var noget sødt nede i bunden. Skal lige spørge om opskriften til den!

Fotor01007175037

IMAG0662

IMAG0664

IMAG0663

IMAG0665

IMAG0695

Til sidst kom Tina og Louise fra People’s Press. Her gik snakken løs om et nyt projekt. Folk havde både mange idéer og meninger, og det var fedt at se at folk var så aktive i snakken, og jeg fik også selv et ord eller to indført. Tina havde jeg mødt før, fra mit møde med Camilla Läckberg. Det var ret sjovt, at vi begge to kunne genkende hinanden. Da de var gået, var der rig mulighed for at snakke sammen i små og store grupper.

Beauvais; HBEn kæmpe stor tak til dig Katja, for alt det arbejde du har lagt i det her. Jeg tør slet ikke tænke på alle de timer, Blod, sved og tårer, du har brugt på at få det hele til at køre. Jeg er glad for, at du blev glad for min lille gave. Som sagt var jeg lidt spændt på om du kunne lide den, da bare var sådan en lidt for sjov gave. Jeg glæder mig til at se maden der fra 😛

Til sidst vil jeg vil gerne takke alle jer skønne blogger for en super skøn dag! Jeg er ked af at jeg ikke fik snakket med jer alle sammen. Men jeg håber at der vil komme en mulighed, for det på et andet tidspunkt. Tjek de andre ud, for se deres indtyrk af dagen, og deres billeder. I kan se de andre bloggere her:

 Katja · Marie · Katja · Xenia · Sabrina · Rikke · Gitte · Sabina · Andra · Tanja · Ingrid · Maja · Karin ·  Mathilde · Susanne · Simone · Irene · Kirstine · Ida

  photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

5 thoughts on “En dag i bøgernes tegn. Bogbloggertræf lørdag 5. oktober

  1. Åh sikke mange fine billeder du har taget! :’D Det var sådan en hyggelig dag, og også rart at få hilst på dig!

    Og hvor er det sjovt med den højde! Det er nu heller ikke nemt at skulle være så høj altså :b

Skriv et svar

