Mine goodiebog tanker om: Maxfactor

I vores fine goodiebag lå der et lille brev, med alle de sponsor der har givet os noget. Det er så meningen at vi skal anmelde de her ting. Og det har jeg tænkt mig at gøre, efter hånden som jeg bruger dem. 

 ZOE_0004

Maxfactor havde givet os enormt meget til vores goodiebag. De giv os alt det her: Makeup pung, nøglesnor, mascara, balloner, fundation. Ud over det havde de også givet os en nøglesnor, og poserne til goodiebags. Hvilket var virkeligt lækkert! For det gjorde det hele meget nemmere, at bære rundt på de mange ting, som vi havde fået. 

Makeup pungen har jeg ikke prøvet endnu. For jeg har ikke haft behov for at have den med nogle steder. Men den er helt klart partisk, hvis man gerne vil have lidt makeup med i taksen, og at man hurtigt gerne vil finde det. Men jeg tror at selve taksen passer til alle tasker, for den er ret lille, uden at være for lille. Jeg kan rigtig godt lide den, måde den ser ud på. Jeg kan godt lide den at den er helt sort. For det gør at den passer til alt.  

Det første jeg prøvede var Wild Mega Volume Mascara. Jeg har aldrig prøvet den før. Men jeg var tæt på den anden dag. Pgas den reklame, der fanget mig. Men da jeg har 3 mascara i forvejen, købte jeg den ikke. Så jeg var glad for, at det lige var den mascara vi havde fået! Den er super lækker og nem at komme på.

Jeg kan utrolig godt lide børsten. Men jeg må ærligt indrømme at jeg var lidt overrasket, da jeg så den, for jeg har aldrig prøvet sådan en børste før. Så jeg var lidt spændt på at prøve den. Jeg synes at den er ret god. Og den er god til at komme ud til siderne, Så det er ret fedt. Farven er sort, og den er god fordi den ikke klumper. Den koster 99 kr, hvilket jeg synes er en rimlig god pris. Så jeg kunne godt finde på at købe den igen. 

Det næste jeg tog hul på var FACE FINITY ALL DAY FLAWLESS 3 IN 1 FOUNDATION. Som den så fint hedder. Hm. Jeg har aldrig gået med fundation. Så jeg var ret spændt på, hvordan det vil være.

Jeg blev glædeligt overrasket! Den er utrolig nem at ligge på, og jeg kunne med det samme se forskel, uden at det blev overdrevet. Den så ret mørk ud på min finger, men da jeg kom den på mit ansigt, passede den perfest. Jeg kunne sikkert godt havde kommet et tykkere lag på. Men jeg vil ikke overdrive, nå nu det var min første gang. Man kan skrue på det toppen. (Hvilket tog mig lidt tid at finde ud af). Men det er ret smart, for så behøver man ikke frygte, at det ligger ud over det hele. Den her koster 159 kr, hvilket måske er lidt meget. Men der er til en del gange. Så jeg kunne godt finde på at købe den, eller ønske mig den i gave.

Du kan besøg dem på deres Side og på Facebook. Tjek deres side ud! De har virkelig mange fede ting og tips der inde. Det er ihvertfald ikke sidste gang, at jeg selv besøger den

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

3 thoughts on “Mine goodiebog tanker om: Maxfactor

Skriv et svar

