Nye bog udgivelser i Oktober

Tit udkommer der en masse bøger i hver måned, jeg vil gerne vise jer dem, men jeg tager kun dem som jeg selv gider at læse, resten må i selv finde frem til. 

Fotor01003102136

Dig og mig ved daggry ● Prepper ● Hospitalet ● Oprører ● Sammensvargelsen ● Forræderen 

Fotor0100310236

 Den 5. Bølge ● Athenes Udvalgte ● Lola & spejlene ● Splittet ● En dans med drager ● Ild

Der kommer ret mange bøger i den her måned! Jeg kan ikke lade hver med at tænke om, det har noget med det kommende bogforum. Der er en del af dem, som jeg har set frem til. Specielt Slettet, Ild og Oprører. Men der er altså også mange andre, der ser spændende ud, som fx Pepper, Dig og mig ved daggry og Den 5. Bølge !

Jeg havde også set frem til Den skjulte broder og Fanget i fortiden. Men for nogle dage siden, kom Tellerup med beskeden om at de har rykket udgivelserne til november. Øv bøv! Jeg håber sådan at de er der til bogforummet. Pyh jeg bliver fattig i den weekend!

Hvad for nogle glæder i jer til?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Nye bog udgivelser i Oktober

  1. Uh ja der er mange gode! Hospitalet, Oprører, Den 5. bølge (Som jeg nok læser på engelsk), Splittet og Tamora bøgerne vil jeg meget gerne have mine fingre i.
    Jeg har dog splittet 😛

Skriv et svar

