GiveAway med Finesta

Jeg har været så heldig, at få lov til at lave en GiveAway fedt kostume. Den her gang er det i samarbejde med Finesta, Der giver et de to kostumer der er på billedet. 

Untitled-1

GRAVVOGTER KOSTUME eller HUN-DJÆVEL KOSTUME  
– Alt efter om det er en mand eller en kvinde der vinder. 

Det eneste i skal gøre for, at kunne deltage er:

Fortæl os hvad dine Halloween traditioner er. Holder du Halooween? Pynter du op? Køber du slik til børne osv.

Du kan deltage til, og med til den 13/10. Husk at udfylde feltet med din mailadresse, så jeg kan komme i kontakt med vinderne. Hvis vinderne ikke skriver tilbage efter en uge. Vil der blive fundet en ny. Tjek deres side ud. De har en masse sjove kostumer og andet tilbehør til enhver festlig lejlighed. Hvis du vil kan du følge dem via Twitter og Google+

Jeg håber at I vil være med i min GiveAway!

Kostumer og udklædning hos Finesta

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med Finesta.dk

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

5 thoughts on “GiveAway med Finesta

  1. Jeg vil gerne være med!
    Halloween er mega hyggeligt, også fordi det er lidt mere uhyggeligt end fastelavn, elsker alt det med græskar og pynt. det er så flot! Men jeg holder det dog aldrig selv, men håber da en dag at komme til en halloween fest 😀 Kan dog godt finde på at pynte lidt op engang imellem hehe 😉

    xoxo Cathrine
    // tiiner.dk
    tinerdk@gmail.com

  2. Jeg vil også gerne deltage 🙂 Jeg synes, Halloween er en rigtig hyggelig tradition, trods uhyggen. Jeg plejer ikke selv at gøre så meget ud af pynt osv., men jeg besøger gerne Tivoli i løbet af efterårsferien, og så plejer jeg også at få markeret “højtiden” på mit arbejde i en Fætter BR, hvor der altid er en masse halloween-relaterede aktiviteter. Sidste år gik vi på optog med en masse børn gennem hele centeret, hvor vi råbte “Slik eller ballade” i alle butikkerne og fik udleveret slik til børnene. Rigtig hyggeligt, og jeg håber, at det kan gentage sig i år 🙂

  3. Årh jeg er helt vild med Halloween, det er en af mine favorit højtider, og selv om jeg er dansker og det egentlig ikke er dansk at fejre Halloween, ja så har jeg massere af traditioner omkring Halloween.

    Jeg fejrer som oftest tiden med en lille “fest”, hvor vennerne inviteres til Halloween.
    Når invitationerne er sendt ud, ja så pyntes hele huset op til stemning, tit med ægte edderkoppespind *Yark*
    Jeg tager gummihandsker og fylder med vand, samt farvestof og fryser i fryseren, så de er klar til om aftenen og ligge i forskellig punchskåle.
    Foruden at pynte huset op og lave græskar-lanterner og lygter, så klæder jeg mig også ud og selvfølgelig er det påkrævet, at gæsterne også kommer udklædt! 🙂
    Om dagen har jeg gerne stået og lavet forskellige “klamme” snacks fx. børnefingre (pølsehorn), Edderkopper (Marzipan/chokolade guf) og gerne bagt en halloween småkager.

    Gæsterne modtages på forskellige skræmmende måder, og når alle er ankommet, samt kommet sig over modtagelsen, så er der farverige velkomstdrinks.
    Aftenen går så med spisning af snacks, halloween lege, samt baggrundshalloween musik “Ghostbusters,” “Werewolves of London,” “A Night on Bald Mountain,” “Bad Moon Rising,” Cleaning up the Town,” “The Monster Mash,” “Witchy Woman,” “Abracadabra,” “Thriller,” “Spooky,” “I Put a Spell on You,” “Gimme a Smile (the Pumpkin Song),” osv.
    Legene variere lidt fra år til år, ikke langt fra hvor jeg bor ligger en skov, som ofte er blevet benyttet, til at gå på jagt og løse gåder og mysterier.

    Når vi når ud på de “sene” aften/natte timer, så samles vi i stuen med Merlins Opkvikkende Trylledrik (Kaffe), Madam Pomfrey´s helbredende eliksir (FuldMåne Te) og stærkere sager fra Dumbledores hemmelige skab.
    Her står den så på “hyggelige” gyser/halloween film.

    Til sidst vender folk hjem, mens nogen bliver og overnatter 🙂

    Andre gange har vi også bare valgt, at tage i Tivoli, hvor der var pyntet op.
    Når der ikke er inviteret venner, pyntes huset alligevel en smule op, det sker at børnene i nabolaget kommer på “Trick&Treat” 🙂

  4. Jeg har forsøgt at få fat i det der gravvogter kostume i noget tid nu, men uden at få svar fra dem, så vil da prøve at vinde det igennem dig så jeg kan få den sidste del til mit kostume i år. 😀 Jeg skal nemlig være en skovheks, så kappen er en vigtig del af kostumet hvorpå jeg så skal have syet en masse efterårsblade osv. Vil blive SÅ fedt hvis jeg vandt det.

    Jeg ELSKER efteråret (hvilket nok ikke kommer som nogen overraskelse) og at Halloween så ligger på den årstid er jo bare totalt win win. 😀 Jeg er så ked af at vi herhjemme i DK ikke går mere op i det, for det er virkelig den fedeste tradition på hele året.

    Jeg selv pynter rigtig meget op til Halloween. Det starter med at jeg allerede i september begynder at pynte op med efterårsblade i lejligheden, der kommer orange lys i stagerne, mine efterårsdekorationer liver sat op, der kommer græskarer op rundt omkring med og uden lys. Jeg køber pyntegræskarer der skal pynte på altanen osv osv osv. Og når Halloween så nærmer sig så kommer mine halloween-dekorationer op. Der kommer flagermus i vinduerne, mine skeletter kommer op og hænge, og mine blodige håndaftryk kommer under den gennemsigtige dug på spisebordet og så kommer mit badeforhæng med blod op på badeværelset. Ja jeg går altså all-in når det er. 😀

    Jeg plejer også at lave halloween-inspireret muffins og elsker at lege med maden så den kommer til at ligne noget fra en splatterfilm. 😀 Jeg plejer så også at holde en Halloween-fest hvor folk kommer udklædte. Plejer at være skide hyggeligt.

    Så ja jeg vil altså super gerne vinde det gravvogterkostume så jeg i år kan få lavet det kostume jeg har tænkt på længe. 😀

    Anne-Mette Højbjerg (gizzerdk@gmail.com) http://www.giz-blog.dk

  5. Jeg er vild med Halloween, og hele konceptet bag denne uhyggelige begivenhed. Det er simpelthen fantastisk. Mine planer i år blev endnu engang aflyst, så det bliver desværre ikke til andet end græskarudskærning med min roommate, mon ikke der sniger sig en lille gyserfilm ind også.

    DOG er jeg sikker på, at jeg nok skal få min rigtige Halloween-fest en gang i fremtiden. Jeg holder hovedet højt, selvom skuffelsen indtræder hvert år! Haha.

    sorttale@gmail.com

Skriv et svar

