Mine goodiebog tanker om: Coolstuff

I vores fine goodiebag lå der et lille brev, med alle de sponsor der har givet os noget. Det er så meningen, at vi skal anmelde de her ting. Og det har jeg tænkt mig at gøre, efter hånden som jeg bruger dem. 

Fotor0927184650

Fra Coolstuff fik vi et par pink sokker og et gavekort.

Udover BaconSalts produkter, så var Coolstuff, pink sokker noget af det jeg først lage mærke til. Jeg kender dem jo allerede fra da jeg skulle anmelde et par i blåSå jeg blev glad, for at de var i pink. Så Jeg har to par, i hver deres farve. Normalt er jeg ikke til pink. Men jeg kan rigtig godt lide den her farve. 

De sidst par dage har jeg gået med de pink sokker, og de er lige så dejlige som de blå. Jeg har fået en del kommentar til dem. Både hvor fede de er, og hvor jeg har fået dem fra. Så det er lidt sjovt 😛 Jeg kunne godt finde på at købe de røde. Eller købe nogle til en gave. For det er en ret fed gave idé. Både til en dreng og pige. Da der er så mange farver man kan vælge imellem. 

Udover sokkerne, fik vi også et gavekort til deres hjemmeside på 100 kr. Hvilket jo altid er lækkert. Da har utrolig mange fede ting! Jeg tør slet ikke kigge på deres side. For så vil der bare komme det efter den andet, som jeg bare må eje. Jeg er så heldig, at jeg har et gavekort i forvejen på 150 kr. Så jeg håber at man kan bruge dem på en gang, selv om det er med, hver deres rabat kode. Her kan i se nogle af de ting som, jeg overvejer at købe for gavekortene: 

1 ● 2 ● 3 ● 4 ● 5 ● 6

Det er bare nogle af de ting, som jeg godt kunne tænke mig. Lige nu følger jeg ikke at de 250 kr er nok 😛 Når jeg har fundet ud af hvad jeg skal købe, skal jeg nok vise det til jer. 

Du kan besøg dem på deres Side og på Facebook. Tjek det ud. For de har fede ting, for alle og en hver smag! 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

4 thoughts on “Mine goodiebog tanker om: Coolstuff

  1. Jeg tror faktisk at jeg har nogle af de iskugler liggende, som du viser på sidste billede. Hvis du vil, må du gerne få dem, jeg bruger dem aldrig. De er brugt én gang. 😛

Skriv et svar

