Min nye højtalere

Jeg er så heldig, at jeg er blevet spurgt om jeg, vil lave et samarbejde med  lux-case.dk Hvor jeg kunne få lov til at anmelde en ting. Efter noget tid på deres side. Fandt jeg de her højtalere, som jeg modtog i sidste uge. 

Fotor0923163254

Det første jeg lage mærke til var at pakken var utrolig lille, og det er fordi at selve højtalerene er, ret lille som i måske kan fornemme på billederne. Det er ret lækkert. For det gør at de er nemme at have med i tasken. Uden at de skal fylde halv delen af dem. De er hellere ikke særlig tunge, så det er også kun er et plus. 

Men man kan få den i farverne sort,  hvid, pink og gul. Så jeg brugt en del tid på at vælge, hvilken farve den skulle være i. Da jeg så den var jeg glad for, at jeg havde taget den i stort. For det passer til min røde mobil. Der udover kan jeg godt lide at den er rund og der ikke følger særlig meget med til den.

Jeg kunne godt havde tænkt mig at ledningen var lidt længere, også kan jeg ikke helt finde ud af, hvad jeg synes om den sølv ting der hænger ud fra højtaleren. Jeg kan godt se det smarte i den, men det ender sikkert med at jeg tager den af. Det er det eneste negative der er ved designet på den.

Jeg har både prøvet den af på min mobil og iPad. Den giver ikke særlig meget lyd til min iPad, som jeg havde håbet. på min mobil, kan den spille ret højt, så det er ret lækkert. Den krater lidt. Men man høre det kun det, når der ikke bliver spillet nogle sange. Så det gør ikke så meget.

Alt i alt synes jeg at de er gode. jeg er glad for at det var dem jeg tog, og ikke et cover. Jeg sikker på at jeg i fremtiden vil tage dem med, når jeg nogle steder hen, eller bruge dem i hjemmet. Da jeg først havde skrevet at det skulle være dem. Blev de hurtigt sendt hjem til mig. Hvilket er ret lækkert. Jeg hader når man skal gå og vente på en pakke.

Lux-Case

Det her indlæg er skrevet i samarbejde med Lux-Case.dk. Hold øje med min blog. For i løbet ugen kommer der en lille give away. Hvor i har mulighed, for at vindet et produkt fra deres side. Hvis du vil se deres side, kan du finde den her, og i kan finde dem på Facebook her

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

