Bloggertræf Challenge d. 21 Sep. #4

1255489_494926827263949_1336483431_n

Vi fik nogle fine sponsorgaver  Her kan i se hvad der lå gemt i vores goodiebag. Det var først her til morgen, at jeg fik tid på at se, hvad de indeholdte. Og jeg synes at ret meget af det, ser ret lækkert ud. Så jeg glæder mig til at prøve det af! I får også lige listen over, dem der har givet os gaverne. Stor tak til jer alle sammen! 😀

IMAG0419

IMAG0418

Baconsalt: Popcorn, krydreriger, Læbebalsam

By-kEn lak

Billigarganolie: En Argon Olie

CiciProdukt fra Urtegården

CleanSkin: 3 masker. Til øjne, mund og ansigt

Coolstuff: Sokker og et gavekort.

– De sokker vi har fået. Har jeg anmeldt i forvejen, bare hvor de er blå. Så jeg blev glad for at de her var i farven pink. Hvis du vil læse min anmeldes af sokkerne. Kan du læse den her

FaktiskpraktiskTaske organizer og taske kit

MaxfactorMakeup pung, nøglesnor, mascara, foundation

PimpMyHead: Tørklæde

Fotor0922132920

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

