Bloggertræf Challenge d. 21 Sep. #2

1255489_494926827263949_1336483431_n

I dag skal vi skrive hvad vi glæder os mest til. Jeg vil komme med min liste over mine ting. Og bare rolig. Det her indlæg bliver ikke lige så langt som i går. 

download

1:  Jeg glæder mig først og fremmest til at møde de andre piger. Det bliver lidt sjovt at se, hvordan de er irl, og om vi overhovedet kan snakke sammen. Men det tror jeg nu ikke bliver noget problem. Jeg glæder mig specielt til at møde de piger, hvis blogge, jeg nærmest har fulgt siden, jeg begyndt på min egen blog.

2: Jeg glæder mig til at vi skal ind og spise på Asia Restaurant. Jeg elsker den form for kinesisk mad. Så det bliver rigtig lækkert at se, hvad de har at byde på. Bagefter glæder jeg mig til shoppingturen, som er i Rosengårdscenteret.  Jeg glæder mig til at se centeret igen, som jeg ikke har set i flere år. Jeg ved de andre gerne vil ind nogle bestemte butikker . Men jeg håber også at der bliver tid til, at besøg en bog butik, nu hvor vi er der.

3: Jeg glæder mig til at se, hvad der gemmer sig bag de papkasser som vi har set billeder af. Jeg har hørt rygter om at der skulle være nogle Goodie-bags. Så det bliver spændende at se, hvad der gemmer sig i dem, og vise jer det frem.

4: Jeg gælder mig til tog turen hjem, Hvor jeg i ro og mag, kan tænke tilbage på alt det jeg har oplevet og de indtryk jeg har fået. Imens jeg forhåbentlig kan sidde, og kigge på alle de billeder, som jeg har fået taget.

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

