My week. nr 37 i 2013.

Igen har uge 37 været en uge, hvor der er sket en masse ting. Men det har ikke været sådan at jeg ikke har kunne holde det ud. Heldigvis. For ellers vil jeg hellere aldrig, havde lavet alle de aftaler som jeg har. d35628b3fde89d31379085ab37802959

.. Mandag skulle vi starte ud med at vi skulle ud på et natur sted, som vi har her i hillerød for børn. Her skulle vi ligge sten rundt om et hønse hus. Som de har bygget før jeg var der. Udover det skulle vi også rive en terrasse ned. Imens at der gik små børn rundt om os. Ikke at jeg er vild med det. Men jeg ikke rigtig gøre noget. Heldigvis har det været super fint vejr hele ugen. Så det har ikke været så slemt at arbejde uden for. 

Tirsdag, var jeg først til firsøren og bagefter i biografen med min kusine. Hvor vi var inde og se Jobs. En fantastisk film, hvis i spørg mig.

Onsdag. Var det min portært dag i ventilen. Portræt dag, er en dag, hvor der er fokus på en af os der går der. Hvor vi skal lave noget som vi kan lide. Da jeg ikke synes at jeg kunne tvinge de andre til at åbne en bog. Fik jeg min mors kæreste ned i Ventilen, for at lave noget med hans fortæller job. Det var rigtig sjovt, og de andre vil gerne se ham igen. Så jeg tror også godt at de kunne lide det. 

Torsdag tog min veninde mig med ind til Banene. Det er et sted, der minder lidt om Ventilen. Der er man bare 25-50, hvor du er 15-25 i ventilen. Jeg har været der før, men det var til noget åbenhus, så man kan ikke rigtig samlinge det, med det de laver. Jeg synes det var super hyggeligt, med enormt flinke mennesker. Atmosfæren var en helt anden en, end den de har i Ventilen. Den er meget mere stille og rolig, hvilket jeg rigtig godt kan lide. Det blev lidt sendt at vi kom hjem, da der var sporarbejde. Men det gjorde ikke så meget.

Fredag mødt jeg og en anden pige op kl 8 som vi plejer. Det viser sig så bare at vi først skal møde kl 10. Kan ikke helt forsåt at vores leder ikke gav os besked, men okay. Da de andre kom, blev vi sendt hjem igen. Da hun ikke havde plads i vores mini bus, og hun kunne ikke køre 3 gang, da vi havde et stramt program. De andre fik først fri kl 13, så det gjorde os ikke noget. Om aften tog jeg med min mormor og morfar. Hjem til min onkel, hvor han gav aftensmad. Efter det tog jeg med dem op til Gilleleje. 

.. I weekenden har jeg været oppe hos min mormor og morfar i Gilleleje. Det var super hyggeligt, og meget afslappet  Jeg fik detsvære et af mine migræne anfald. Så jeg måtte sove det meste af lørdag eftermiddag. De tog det nu meget pænt. Heldigvis. 

IMAG0230

IMAG0231

IMAG0235

IMAG0237

IMAG0245

IMAG0264

IMAG0265

IMAG0266

Fotor091615289

IMAG0276

IMAG0297

Fotor091615319

IMAG0311

I næste uge sker der heldigvis ikke så meget. Jeg håber at jeg kan få læst en masse, i nogle af alle de anmelder bøger, der står på mit senge bord. I Ventilen skal vi male, det sted vi er. Den fredag den 20 er der kultur nat, nede i byen. Men det bliver ikke så sent at jeg skal hjem. Da jeg skal tidligt om lørdagen, for at kunne nå at være til bloggertræffet kl 11.

Har i haft en god ude?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

