Soulfinders. Crystal af Joss Stirling

Anmeldes til bøgerForlaget skriver: Had kan knuse et menneske, men kan det knække linket til din soulfinder?

Crystal er 7. barn i en savantfamilie, hvilket burde betyde, at hun har ekstra stærke paranormale evner, men det har hun bare ikke. Hun har altid stået i skyggen af sin succesfulde storesøster Diamond, der møder og forlover sig med sin soulfinder, Trace Benedict. Crystal er modsat sin søster ikke synderligt imponeret af de charmerende Benedict-brødre, og da hun møder Xav, er det had ved første blik! Xav går Crystal på nerverne, som ingen nogensinde har gjort det før, men måske det netop er hendes irriterende plageånd, der kan hjælpe Crystal med at finde sig selv og sine virkelige evner?

Én ting er sikkert; det umage par må stå sammen i kampen mod en stærk fjende, der truer med at fjerne det ellers ubrydelige bånd mellem alle soulfindere og efterlade Benedictfamilien på afgrundens rand.

Crystal er tredje bind i den paranormale trilogi, Soulfinders. Første bind hedder Sky, andet bind Phoenix. Hver bog fortæller historien om, hvordan en af Benedict-brødrene møder deres soulfinder. Kan læses uafhængigt af hinanden. Indgår i serien: Soulfinders, 3 bind 3

Goodreads | Forfatteren | Forlaget | Bogpriser | Amazon
Tak for bogen som, er et anmelder eksemplar fra Høst & Søn. De følgende udtryk er helt, og holdent mine egne.

Læs først amendelsen af bog 1 og 2

Da jeg skulle i gang med den her bog. Var jeg både spændt på at læse den, men jeg var også ret trist. Fordi jeg elsker den her serie, og jeg ved at det er den sidst bog i den. Dog kom jeg i gang. Og da jeg først var i gang med den, kunne jeg ikke ligge den fra mig igen. Jeg blev nød til at sætte alarm til om morgen, så jeg ikke kom for sent til arbejdet.

Bogen er helt fantastisk. Dens sprog og historie fanger dig med det samme. Der står at du kan læse den her, uden at skulle læse de andre to først. Men det mener jeg ikke at du kan. For specielt til sidst i bogen hænger den sammen med, de to forrige bøger. Du vil også gå glip af hel masse informationer, om hele den her verden vi lever i osv.

I starten af bogen virker Crystal til at være en ret bitter person. Dog kan jeg godt forstå det, med den opvækst hun har haft. Det må være hårdt at stå i skyggen til 6 andre søskende. Jeg kommer til at holde mere og mere af hende, jo længere vi kommer ind i bogen. Jeg har altid godt kunne lide Xav, fra de to første bøger. Så jeg har glædet mig til den her bog. Der for elsker jeg også det bånd der er opstår mellem Crystal og Xav. Til gengæld synes jeg at Diamond og Trace historie er lidt ekstrem. Mere på den måde de mødes, og hvor hurtigt det går der fra.

Jeg har været i Venidig før. Så det var sjovt at opdage, at bogen forgår i byen. Hele byen og de steder vi støder på er så detaljeret beskrevet. Hvilket er super fedt! Man kan nærmest bare lukke øjne og forstille sig at man selv er der.

Hvis du ikke har læst bøgerne. Så skynd dig ned, til den nærmest boghandler og få fat i bøgerne. Du vil ikke fortryde det! Jeg er stadig ked af, at man ikke høre, om de sidste brødres historie, med deres soulfinder. Men jeg synes dog at Joss, får afsluttet serien på en ret fin måde. Da jeg fik vendt den sidst side, (på under 24 timer, som det tog mig at læse den) fik jeg helt lyst til at læse den først igen, for serien er fantastik.

Soulfinders - CrystalSoulfinders serien:

  • Soulfinders – Sky
  • Soulfinders – Phoenix
  • Soulfinders – Crystal.

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Soulfinders. Crystal af Joss Stirling

  1. Glæder mig til denne her bog, selvom det irritere mig lidt at de blander to af dem sammen. 😛 Jeg ville gerne have en bog for hver af brødrene, så skal vi ikke til at lege dobbelt-op lige pludselig. Hehe.

Skriv et svar

