Efterårets Outfit

efterår

Som jeg før nævnte, så elsker jeg efteråret! De her varme lune dage, som man stadig kan få lov til at opleve. Samt alle de her smukke farver, naturen giver os.

Når det kommer til efteråret. Er det nok også den årstid, jeg bedst kan lide når det kommer til tøjet. For man kan stadig nøjes med en T-shirt eller skjorte. Og så have en bluse ud over.  Eller bare tage noget tilbehør på til de dage, hvor det er lidt koldt. Jeg har sat lidt tøj sammen, som jeg synes er fedt til efteråret. De store billede, har jeg selv sat sammen, for at komme med mit eget bud. De små billeder er nogle jeg har fundet på Pinteres.

Skriv et svar

