Nyt til hylden #8

I de her indlæg vil jeg vise jer de bøger, som jeg har fåret ind af døren.  Det er både bøger som, jeg har fået, og bøger som jeg selv har købt. De her indlæg kommer ikke på noget bestemt tidspunkt. Men løbende alt efter, hvornår jeg modtager nogle bøger.

Fotor090719465

  1. I køkkenet med Dukan diæten af Pierre Dukan. Købt.
  2. Den tavse by af Cassandra Clare. Købt.
  3. Jomfruens hemmelighed af Shayla BlackLexi Blake. Købt
  1. Skæbnespor af Amanda Hocking. Et Anmeldereksemplar fra Carlsen. Anmeldt
  2. Kaninhjerte af Christin Ljungqvist. Et Anmeldereksemplar fra Høst & Søn. Anmeldt
  3. Glam af David Meinke. Et Anmeldereksemplar fra Høst & Søn.
  4. Soulfinders, Crystal af Joss Stirling. Et Anmeldereksemplar fra Høst & Søn.
  5. Mystikeren af Alyson Noel. Et Anmeldereksemplar fra Forlaget Alvilda.
  6. Den sorte blomst af Jacob Weinreich. Et Anmeldereksemplar fra Forlaget Alvilda.
  7. Det grønne spejl  af Jacob Weinreich. Et Anmeldereksemplar fra Forlaget Alvilda.
  8. Den hvide nat af Jacob Weinreich. Et Anmeldereksemplar fra Forlaget Alvilda.
  9. Vraggods af Sven Ørnstrup. Et Anmeldereksemplar fra forfatteren.
  10. Aiglans Garde af Sven Ørnstrup. Et Anmeldereksemplar fra forfatteren.

Fotor0907195055

Jeg vil gerne sige et stort tak, for alle de bøger som jeg har fået til anmeldereksemplar! De bøger jeg ikke har fået læst endnu, glæder jeg mig til at komme i gang med 😀

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Nyt til hylden #8

Skriv et svar

