Status for August.

Jeg fik læst 6 bøger

Kongernes kamp af George R. R. Martin. Lydbog
Uglies af Scott Westerfeld
Fønixens Hjerte af Christina Ramskov *
Den han elsker af Cathy Williams
Kaninhjerte af Christin Ljungqvist
Blodets bånd 3 – Blodstier af Amanda Hocking

6 er åbenbart det magiske tal for mig, når det kommer til bøger i år. Igen i den her måned, har jeg nemlig fået læst 6 bøger. Den bedste bog var helt klart Fønixens Hjerte. Den fangede mig lige fra første sidem af, med sit sprog og verden. Den dårligste må være Uglies. Som jeg ellers havde glædet mig til, men som jeg måtte ligge frem mig, da den ikke levede op til mine forventninger. De andre bøger var okay, men mere kan jeg ikke sige om dem.

  The Mortal Instruments: Dæmonernes byI den her måned har jeg slået min rekord med biograf besøg. Hele 3 gange har jeg været i biografen. 2 som jeg selv har lagt penge til nemlig 3096 dage og Percy Jackson & uhyrenes hav. Den sidste film, som jeg var inde og se, var The Mortal Instruments: Dæmonernes by. Jeg var så heldig at jeg, fik lov til at komme ind og se den til gallapremiere. Det bliver bestemt ikke sidste gang at jeg vil opleve det! Alle film var i bund og grund ret fede, på hver deres måde. De 2 sidste, skal jeg helt klat have på dvd, når de en gang kommer ud. 

Game of Thrones - Sæson 3

Jeg har endelig fået HBO. Så i den her måned har min iPad vist Game of Thrones og True Blood. Jeg elsker Game of Thrones, Det er simpelhen, gået hen og blevet en af mine ynlings serier.

Jeg så da også sæson 3 på 2-3 dage. Men jeg synes at True Blood bliver mere og mere underlig, fra hver afsnit der er i den. Dog elsker jeg stadig hele det her univers vi er i serien. Så der for bliver jeg altså ved med at se den. En anden serie jeg har set er Pretty Little Liars

Efter Hartmann skulle vi tilbage igen til Drift og Service. Som enlig er et okay sted. Vi laver kun undendørs arbejde, hvis vi laver noget. Det er dog ikke alle dage, hvo r der er opgaver, så der sidder vi bare og spiller kort. Jeg har dog vænnet mig til at tage en bog med, så jeg selv kan underholde mig selv. Menneske der ude er rigtig søde! Udover det, har jeg været til en masse møder, hvor vi har snakket om, hvad jeg skal med mit uddannelses liv.

Min uu-vejlider og jeg har været i roskilde, hvor vi skulle se skolen, og høre om web-integrator uddannelsen. Jeg tror at det er den helt rigtige uddannelse, som vi har fundet. Det nye er, at jeg skal prøve den af i nogle uger, og hvis alt går som det skal, så skal jeg starte til Januar.

Igen har jeg fået en del ting. Både ting der er købt, fået og vundet: 

Mine oplevelserne i den her måned: 

  • Ude og spise en masse gange. Både ude og hjemme hos folk
  • 3 gange i biografen
  • Min jyske veninde kom på besøg
  • ude og gå i klitterne
  • Sommerfest på kollegiet 
  • Til lægen hvor jeg fik, det tredje og sidst stik
  • Haft nogle skønne aftner i Ventilen
  • Tog en tur til København. Da jeg troede at jeg skulle i Go’aften Danmark
  • 3 gange fødselsdag. + fest med min egen.

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

