Så er der endelig nyt om

Fifty Shades of Grey

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har gået, og ventet på at skuespillerne til, Fifty Shades of Grey skulle blive offentligt gøres? Jeg har  ihvertfald fuldt med i det, ene rygte, efter det andet om, hvem der skulle spille hvem. Og jeg har da også selv gættet med på, hvem der skulle spille Christian. og kommet med mit eget bud, samt diskuteret om, hvem der vil spille ham bedst. I aften er det endelig kommet ud.

Her til aften kom IMDBs hjemme side, med en nyhed, om at skuespillerne skulle være fundet. I kan se det her. Hvis i har lyst til at se, hvem der skal spille Anastasia og Christian. Hvad synes i om dem?

Jeg ved det ikke helt, hvad jeg selv synes om dem. Jeg har set dem begge to, men jeg kan ikke huske dem. Så jeg glæder mig til at se, hvordan de vil spille deres rolle i filmen. Om det her bare er et nyt rygte. Det ved jeg ikke. Jeg er ihvertfald spændt på at høre mere, og se resten af listen, over hvem der skal være med.

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

3 thoughts on “Så er der endelig nyt om

  1. Synes det er den helt forkerte de har castet til at spille Christian.. Det er bare ikke sådan jeg havde forestillet mig ham O_O

    Jeg er ikke fan af bøgerne, men mener bestemt at en skuespiller som Matt Bomer ville ha’ været et bedre valg XD

Skriv et svar

