Lidt nyt fra Ebay + andet godt

Galleri
Info
Kommentarer
  • Her på det sidst har jeg brugt siden Ebay mere og mere. Simphelhen fordi man kan få, så mange ting på siden. Der er så meget billigere end det er her hjemme. Lige i starten var jeg forsigt med at bruge siden. Men jeg må da ærligt indrømme at jeg er begyndt at søge på flere og flere ting.

    Hvis i spørg mig, er siden alt for farlig, lidt lige som Ikea, fordi man altid finder ud af at der også er den her, og den her ting man lige kunne bruge. Har i det andre også sådan med siden? 

    1842db821e3539404144c0996730040a4

    Oplader: 15 kr ● Armbånd: 13,2 kr

    De her to ting er de nyeste ting, som jeg har fået hjem fra Ebay. Begge ting er der både dårligt og godt ved. Men i bund og grund er jeg ret glad for dem.

    Opladeren er jeg glad for, men jeg fortryder lidt at jeg købte den i den lilla farve. Nu hvor jeg har fået en mobil i rød. Dog er den mega lille, hvilet er rigtig fedt. Så jeg overvejer at ligge den op hos mine bedsteforlæder, så jeg altid har en oplader der. Man kunne godt få den i rød. Så hvis den oplader der høre til mobilen går i stykker. Kunne jeg godt finde på at købe den i rød. Nå nu den kun koster 15 kr. Den var allerede sendt dagen efter. Men den var lang tid om at komme frem. Den kom så også helt fra Kina af, så det er forståeligt nok.

    Armbåndet tog faktisk ret lang tid at komme frem, selv om det kom fra Storbritannien. Så jeg var lige ved at skrive til sælgeren, men heldigvis nåde det frem. Selve uglen er lidt lille. Men Armbåndet passer mig fint, og jeg kan godt lide farverne. Min veninde elsker også ugler. SÅ vi købte det sammen.

    I dag har jeg købt et cover til min nye mobil. Men udover det har jeg også overvejet at købe noget der hedder Sn@p Album. Som man kan købe i Panduro til 179 kr. Men jeg synes at det er alt for meget. Og på Ebay kan man få det til lidt under 100 kr. Er der nogle af jer der har hørt om det?

    1842db821e353940414c0996730040a4I min fødselsdags gave fra min søster og hendes kæreste. Fik jeg et gavekort til Matas. Og da jeg længe gerne vil have fat i en vandfast mascara, købt jeg sådan en da jeg var i københavn. Samt noget øjenmakeup fjerner. Jeg har allerede prøvet det, og jeg er positivt overrasket over begge dele. Så det bliver nok ikke sidste gang at jeg køber det.

  • Skriv et svar

