My week. nr 34 i 2013.

Igen har jeg haft en uge, hvor der stor set er sket noget hver dag. Ikke at jeg har noget imod det, hvis i spørg mig. Men jeg kunne godt mærke at jeg havde brug for at slappe af i weekenden. Som jeg synes gik alt alt for hurtigt! Jeg skal kun arbejde, der hvor jeg er nu i 3 dage om ugen. Så jeg havde aftalt med min kontakt person at vi byttede rundt på dagen. Så jeg ikke skulle være der, de dage hvor min veninde var der. På billederne kan i se hvad jeg har lavet i løbet af ugen.

Har i haft en god ude?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “My week. nr 34 i 2013.

  1. Jeg må indrømme at jeg også har det bedst hvis der er bare lidt ro på min uge. Jeg elsker planlægning, og har jeg en uge helt booket op, så er jeg også bare træt, når vi når weekenden. :S

    Min uge 34 var ganske udemærket. Studiestart, dejlige timer og en god weekend. De næste par uger bliver lige lidt mere travle, inden et afbræk i USA og så nogle uger med run på når jeg kommer hjem.

Skriv et svar

