Inspirations billeder #23

Jeg bruger mere og mere Pinterest, og hver dag finder jeg det ene billede efter det andet. Det gør det så heller ikke nemmere at man både kan få den som en app. Nogle af de billeder som jeg finder, vil jeg vise jer med en lille tekst og et tema. Hvis i selv er bruger på siden kan i finde mig ved at søge Mabrsa.

Jeg elsker at rejse. Og selv om jeg kun skal til Fyn i 4 dage. Så skal jeg alligevel pakke en lille kuffert som jeg skal have med mig. Når jeg pakker er der altid nogle bestemte ting, som jeg tager med mig. Her er der nogle af de ting, jeg vil putte ned i min kuffert til Fyn. Eller ting som jeg plejer at tage med mig, når jeg skal ud og rejse.

Billederne er fra Pinterest, men de er sat sammen af mig.

Kamera/Mobil: Jeg elsker at tag billeder af alt og alle. Der for er kameraet også noget af det første, der bliver lagt ned i tasken. For selv om jeg til hverdagen bruger min mobil, som kamera. Så er det altså meget rart at have det med til ferien. Mobilen er lige så vigtig for mig som kameraet. Jeg tager hverken min bærbar med, eller iPad med, når jeg er ude og rejse. Så det for er det rart at have min mobil med, så jeg bare har lidt kontakt til omverden. Opladeren til det, bliver også lagt ned, som en af de første ting. 

Solcreme: Når vejret er så godt, som det har været de her dage. Så er det næsten for dumt ikke at tag solcreme med. For vi kommer helt sikkert til at opholde os udenfor. Og jeg er altså ikke fan af at ens hud er blevet rød, som den allerede er blevet i år.

Bøger: Som den bog elsker jeg nu er, plejer jeg gerne at tag en bog eller to med. For mig er det lige meget i, hvilken format den er i. Bare jeg bliver underholdt på turne. Til den her tur har jeg taget to med. Selv om det kun er 4 dage jeg skal være væk i. Jeg vil være sikker på at jeg ikke løber tør.

Rejsebøger: Jeg ved ikke om det er normalt i min alder. Men jeg er en der godt kan lide at have rejsebøger med, om det sted, hvor jeg skal rejse hen. I min familie er jeg vokset op med, at min mor har taget den ene rejse bog med efter den anden. Og jeg kan enlig godt lide at vide noget om de steder jeg skal besøge.  Jeg har nu ikke nogle med om Fyn. Men det går nok.

Toilettaske/Makeup: Når jeg skal ud og rejse. Gider jeg ikke tag 3-4 store bøtter med af det ene og det andet. Der for har jeg det altid i de små rejsebøtter, som man stort set kan få alle steder i dag. Jeg tager heller ikke voldsomt meget makeup med. Men lidt skal jeg have med.

Tøj/sko: Er er sjovt nok også ret vigtigt. Jeg plejer altid at tag noget med, så det passer til alt slags vejr. Tit har jeg 2-3 par sko med, udover dem jeg har på. Så det passer til en hver lejlighed.  

Det løse: Det er altså sådan noget som de 3 p’er, som vores familie kalder dem. Og alt det andet, der skal bruges på ferien. Nu skal vi køre bil i en del timer. Så der for tager jeg fx en drikkedunk med til bilen. Udover det skal der også være fest med udklædning. Hvor temaet er eventyr. Så der er der også kommet en hekse hat ned osv. Så kan du selv få lov til at gætte dig til, hvad jeg skal være.

Er der noget bestemt, som du plejer at tag med, når du skal rejse?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

