Blottet for dig af Sylvia Day

Forlaget skriver: Gideon Cross kom ind i mit liv lige så pludseligt og uventet som et lyn i mørket.

Han var uimodståelig – smuk og intelligent. Jeg var tiltrukket af ham, som jeg aldrig før har været tiltrukket af noget eller nogen i hele mit liv. Jeg længtes efter hans nærvær og berøring, selvom jeg var klar over, at det ikke ville føre til noget godt. Jeg var ufuldkommen og ødelagt, og Gideon vidste det. Han havde sine egne dæmoner at slås med. Hans kærlighed forandrede mig, og jeg bad til, at vores fortid ikke ville skille os ad.

Blottet for dig er den første bog i den stærkt erotiske trilogi om Eva og Gideon. Eva begynder på sit nye job på et reklamebureau i New York. Bygningen, hvor reklamebureauet ligger, er ejet af Gideon Cross. Allerede da Eva og Gideon møder hinanden første gang, er kemien mellem dem øjeblikkelig og overvældende. Men begge har de store følelsesmæssige ar, og et almindeligt, sundt kærlighedsforhold er fremmed for dem.

Blottet for dig udkom i USA i sommeren 2012 og blev øjeblikkelig en kæmpe succes; på ganske få måneder har romanen solgt ikke mindre end 1,7 millioner eksemplarer og skal udkomme i 34 lande. Bog 2 i Crossfire-serien, Spejlet i dig, udkommer på dansk i december 2012.

Goodreads | Forfatteren Forlaget | Bogpriser | Amazon 

“I’ve always seen you, angel. From the moment you found me, I’ve seen nothing but you.”

Jeg har ikke noget imod erotiske bøger, så da jeg har hørt blandet om den her serie, besluttet jeg mig for at kaste mig ud i den. Jeg blev fanget af den fra første side af  og det tog mig da heller ikke mere end 1 dag, også var jeg færdig med bogen. Jeg har hørt at der er en del der samlinger den med E. L. James. Jeg kan godt forstå, hvorfor de gør det, men jeg synes også at bogen har sin egen charme, og noget frisk at byde på, jeg nød ihvertfald bogen fra start til slut.

Jeg kunne ikke lade hver med at sammenlign Eva – Gideon (sikke et mærkeligt navn) og Anastasia – Christian. Jeg gjorde det Specielt Eva og Anastasia, måske fordi det var de to vi så bøgerne fra. Jeg var ret vil med Anastasia, men jeg blev faktisk endnu mere vild med Eva, fordi hun var mere selvstændig, på mange måder. Der udover skulle vi heller ikke høre, om min inder gudinde, hvilket var ret skønt! Jeg kan godt lide at Eva, er vandt til at klare sig selv, og at hun kommer fra det samme miljø som Gideon.

Gideon, og Christian (fra 50 shades of grey)  minder om hinanden. De er begge to magfulde og rige mænd, der kan lide og styre det de kommer i kontakt med. Jeg synes enlig at Gideon er en ret fin person. Han har sine svage siger, men det har Eva også, så på den måde passer de måske meget godt sammen.

Sylvia ligger ikke skjul med, hvad i hun vil med de her personer i bøgerne. Hun bruger et meget åbent og ligefremt sprog! Der er ihvertfald ikke noget der bliver pakket ind i det her bøger. Nogle vil måske synes at det er for meget, men jeg har faktisk ikke noget imod det. Der er lidt mere kærlighed i den her bog, end der normalt er i de erotiske bøger.

Jeg kan faktisk godt lide det. Jeg havde to’eren her hjemme, som jeg læste med det samme, da jeg var færdig med den her bog. Jeg kommer helt sikkert også til at læse de næste bøger i serien. 

Crossfire serien:

  • Blottet for digBlottet for dig
  • Spejlet i dig
  • Bundet til dig. Kommer her den 13 Juni.

Bared to You (Crossfire, #1) Reflected in You (Crossfire... Entwined with You (Crossfir...

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

