Dag 3 – Noget eller nogen du savner.

Vores hund Dina

Min søster og jeg har haft virkelig mange dyr, den gang da vi var små. Vi har både haft kaniner, katte, draghamstre, marsvin, undulater, (de fik hele tiden unger) og den vores hund Dina.

Min far der går på jagt, har altid gerne vil have haft en jagt hund. Så omkring 2004-2005 fik vi vores første, og eneste hund. Jeg kan huske at hele familien, kørte ned i bil, for at vælge den hund vi vil have. Min mor og far vil enlig havde haft en sort tæve, men der hvor vi fik hunden fra, havde de kun fået lyse tæver, hvilket jeg enlig også synes er pænest.

Vi blev alle i familien utrolig glade for hende, detsvære måtte vi aflive hende efter kort tid, fordi det viste sig at hun havde en eller anden sygdom. Min søster og jeg var nok dem der blev mest ramt af at vi måtte sige farvel til hende. Jeg fik aldrig sagt farvel til hende, fordi jeg var på efterskole på det tidspunkt, og de kunne ikke vente med at aflive hende, til jeg kom hjem.

Min søster og jeg, vil gerne havde haft en ny hund, men vi aldrig nogle, da mine forælder synes at det var forhårdt at have en hund. Senere hen viste det sig, at de faktisk havde fået tilbudt en ny, fra det sted, hvor vi havde købt dem, men vores forælder havde takket nej tak for tilbudet. 

Jeg har samlet lidt billeder. Der var detsvære ikke så mange af hende, men her kan i se dem, som jeg har.

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

4 thoughts on “Dag 3 – Noget eller nogen du savner.

  1. Åh hvor hjerteskærende. Jeg husker også tydeligt tabet af min første kat, og jeg savner hende stadigvæk. De små væsener kravler bare hurtigt ind i ens hjerte, og de bliver der for evigt.

    • Ja det er :S Det er altid trist at miste et dyr. Jeg er ked at det med din kat, hvordan mistede du hende? Hvis du vil, er du velkommen til at deltage 🙂

  2. Hvor sjovt at se et billede af dig fra du var så ung, du ligner godt nok dig selv!
    Og sød hund! 🙂

    • Det er altid noget at du synes at det er sjovt 😛
      jeg kan ikke helt finde ud af om jeg selv synes det er sjovt, eller om det er pinligt. For det er rigtig som du siger, så er der ikke meget forskæl fra den gang.

Skriv et svar

