Mine Tv serier

I tidernes løbe har jeg set en masse tv serier. For at holde styr på dem og vise jer , hvad jeg har set, har jeg lavet en liste over, hvad jeg har set.

Nu håber jeg at jeg kan huske dem alle sammen, for jeg synes alligvel at der er en del som jeg har fulgt med i, når man kigger på dem. Hvis du vil læse mere om en bestemt serier, skal du bare trykke på navnet (du vil komme videre til IMDBs hjemmesidedu vil komme videre til IMDBs hjemmeside) ved den liste som jeg har skrevet, hvor jeg også har skrevet, hvor meget jeg har set af den. P.S. Serierne står fra a-z.. Bare sig at jeg er nødret 😀

Serier som jeg ser eller har set:

Being Human: Complete Series 1-3 (Import) (DVD) Beverly Hills 90210 - Sæson 10 (6 disc) (DVD) Bones - Sæson 1 (DVD) Camelot (2 disc) (DVD)   Downton Abbey - Sæson 1 (3 disc) (DVD)   Game of thrones Sæson 1  (DVD)    Gossip Girl - Sæson 4 (5 disc) (DVD)   Lark Rise to Candleford - Season 1 (4 disc) (Import - Dk.Tekst) (DVD)  Lost in Austen (2 disc) (Import - Dk.Tekst) (DVD) Medium - Sæson 1 (4 disc) (DVD) Melrose Place - Sæson 1 (8 Disc) (DVD)     Pretty Little Liars - Sæson 1 (DVD) Rome - The Complete Collection (11 disc) (DVD)   The Vampire Diaries - Sæson 1 (5 disc) (DVD) True Blood - Sæson 1 (5 disc) (DVD) 

Mange af de her tv serier, vil jeg på et tidspunkt gerne se færdig, men der kommer hele tiden nogle nye som jeg hellere vil bruge sin tid på. Min abeslut ynglings serier er BonesGame of ThronesHeroesGossip GirlPretty Little Liars og The Vampire Diaries. Specielt Heroes som jeg kan se igen og igen, men også TVD og GOT som jeg er i gang med at se. Camelot og Pan Am kunne jeg også rigtig godt lide, men der kommer detsvære ikke flere sæsoner en den ene, hvilket er lidt træls. På et tidspunkt regner jeg med at lave et indlæg om de serier, som jeg gerne vil se. 

Er der nogle serier, som du kan se igen og igen, og som du bare ikke kan undvære? 

2 thoughts on “Mine Tv serier

Skriv et svar

