Mine Parfumer

I kender sikkert det her med at have en svaghed for et eller andet. Ud over bøger har jeg en stor for parfumer! Da jeg efter hånden har en del (synes jeg selv :D) har jeg lavet et indlæg, så jeg beder kan holde styr på dem. Jeg mangler stadig to, men kender jeg ikke navnet på dem.
➜ Hvis i køre musen over billedet kan i se navnet på parfumen.

Envy Me Gucci for womenChristina Aguilera Christina Aguilera for women




Cool Water Game  Davidoff for women


Mine absolut ynglings parfumer, og som jeg og bruger mest er:
Cool Water Game – Davidoff. 
Echo -Davidoff. 
Envy Me – Gucci. 
Curious – Britney Spears. 
Rock Princess – Vera Wang.
Hvad for nogle er jeres ynglings? og hvad bruger i selv fortiden?
KildeFragrantica
Skriv et svar

